Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er tanter/onkler. Hvor mye gir dere til tanke/onkel barna deres til konfirmasjon? 

Anonymkode: d2c7c...96a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to tantebarn og ingen barn selv. Jeg ga 5000kr til eldste, og kommer til å gi det samme til neste. Det var fordelt på en gave og kontanter.

Anonymkode: 9086d...342

Skrevet (endret)

Det er helt avgjørende hva slags økonomi man har, hvilket forhold man har til nieser og nevøer og ikke minst hvor mange det er av de.

Vi har tre som vi har et passe nært forhold til. De fikk kr 2 000,- hver. Vi har råd til å gi mer, men synes det var passe.

Jeg har stor forståelse for at folk gir en del mindre enn oss dersom de har mange å gi til, ikke så nært forhold  eller ikke så god økonomi.

Endret av Brunello
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gir 1000 kr til tantebarna. 

Jeg er tante til 28 stykker og i mai skal vi i 3 konfirmasjoner. Den ene frøkna har vi et litt nærere forhold til, enn de andre to. Så jeg vurderer å kjøpe et smykke ved siden av og ha som minne fra selve dagen. Pengene blir jo borte. 

Anonymkode: 0731c...9dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2000, har mange av de

Anonymkode: d3391...220

Skrevet

Vi gir 1500.

AnonymBruker
Skrevet

Vi gir 1000 kroner 😊

Anonymkode: 371b0...361

Skrevet

Jeg har alltid kjøpt en gave. Smykke eller armbånd, og gitt 500 kr i tillegg. Jeg ønsker at de skal ha et konkret minne fra dagen. Jeg har ikke god økonomi, men gir det jeg klarer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gir også 1000,-

Anonymkode: 111a2...4cc

Skrevet

Jeg gir 2000 til de jeg har god kontakt med. Mindre til de jeg knapt har sett gjennom livet deres.

AnonymBruker
Skrevet

Ga 2000 til første, så da får de andre det samme. 

Anonymkode: 8db6b...6cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...