Gå til innhold

Hvordan kjennes g-punkt-orgasme ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror jeg har vært nær ved å oppleve dette mange ganger. Men hver gang kjennes det som om jeg holder på å tisse på meg. Klarer ikke å "slippe meg løs". Men når han trekker seg ut eller slutter å støte mot det punktet så forsvinner den følelsen. 

Har lest at det er vanlig ved g-punkt-stimulering. Dere som har opplevd orgasme på denne måten - hvordan kjennes det ut for dere?

Anonymkode: c616c...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sånn du beskriver, så går det over til å føles mer deilig også får jeg orgasmen hvor underlivet trekker seg sammen og stråler ut varme i vagina og kroppen 

Anonymkode: e6a17...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør prøve å stimulere klitoris dersom du føler at det "stopper opp". Det funker for meg. Orgasmen føles som om underlivet/skjeden trekker seg sammen og pulserer på en måte.

Anonymkode: 3714f...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Det stopper ikke opp med mindre han slutter å stimulere det området. Men jeg kommer aldri forbi følelsen av at jeg snart tisser på meg! 

Spruter dere når dere kommer på denne måten?

Stimulerer dere klitoris samtidig? Hvis ja - kommer dere sånn uten å stimulere klitoris samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjenne litt følelsen av at jeg må tisse på meg, men har aldri gjort det. Tisser rett før sex da, som regel. Hvis du tisser før trenger du jo ikke å være redd for å tisse på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok at du egentlig er en «spruter»/«squirter», men at du ikke tør å gjøre det fordi du tror du skal tisse på deg. Jeg trodde også det før kjæresten min forklarte hvorfor jeg følte at jeg skulle tisse på meg. Det er digg å sprute, du burde prøve det! Søk deg litt frem på nettet for å lære mer om det 

Anonymkode: 888d0...5ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er nok at du egentlig er en «spruter»/«squirter», men at du ikke tør å gjøre det fordi du tror du skal tisse på deg. Jeg trodde også det før kjæresten min forklarte hvorfor jeg følte at jeg skulle tisse på meg. Det er digg å sprute, du burde prøve det! Søk deg litt frem på nettet for å lære mer om det 

Anonymkode: 888d0...5ca

Har søkt litt men fant mest generelle artikler. Derfor jeg spør her. Fint å høre fra damer som har førstehånds erfaring 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ts her. Det stopper ikke opp med mindre han slutter å stimulere det området. Men jeg kommer aldri forbi følelsen av at jeg snart tisser på meg! 

Stimulerer dere klitoris samtidig? Hvis ja - kommer dere sånn uten å stimulere klitoris samtidig?

Hvis jeg stimulerer klitoris samtidig så squirter jeg 

Det tar litt tid før man kommer seg forbi følelsen at man må tisse også blir man kanskje mer vant til den følelsen etterhvert 

Anonymkode: e6a17...62d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

jeg spruter når jeg opplever det du beskriver. Gikk i mange år og holdt tilbake i frykt for å tisse meg ut… da jeg endelig, med tom blære og en partner jeg var trygg på, klarte å slippe meg løs opplevde jeg noe av det mest ekstreme jeg har kjent av nytelse. Alt åpner seg og jeg spruter i det orgasmen slippes løs. Jeg er nesten litt bitter for at jeg var nærmere 30 før jeg klarte å legge fra meg frykten for å tisse på meg og endelig få oppleve dette. 

Elsker når alt er tilrettelagt (håndklær i senga og tid til å dusje etterpå) for at jeg kan slippe meg helt løs, for det er en egen form for nytelse. Skulle gjerne ønsket at jeg ikke sprutet ved disse orgasmene, men nå et det bare sånn for meg. Ellers får jeg jo orgasme på andre måter også uten å sprute, både med piv innimellom og med stimuli av klitoris. 

Anonymkode: 21470...650

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spruter også ved slik orgasme. Var nytt for meg. Ble 33 før jeg opplevde det og nå opplever jeg det hver gang med ny partner. Lettest er det når han fingrer og jeg stimulerer klitoris samtidig. Kan også hjelpe å legge litt trykk rett over skambenet. Urolig deilig orgasme. Kan ikke sammenlignes med klitoris eller vanlig vaginalorgasme. Og spruten er ikke tiss så legg fra deg det

Anonymkode: 1da3c...553

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...