Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det vr en fyr i vår omgangskrets som ba meg ut for en stund siden og ble avvist, men ikke pga at han ikke var verdig nok, mest grunnet at jeg ikke var klar til å gå inn i forhold og hadde fokus på andre ting. Det å gå inn i forhold trenger arbeid og det burde man skjønne?. Nå nylig ser jeg han som passende og ville så gjerne date han etter at jeg fikk vite at han var singel, men han bare svarte brutalt tilbake. Virker som han er fortsatt bitter. Jeg gikk jo ikke i forhold med noen andre i den perioden heller, så hvor han har i fra at at han ble avvist fordi han ikke duger?

hvorfor er menn så negative og så lite selvsikre på seg. Nå som han kan være ute av datings bilde, tror jeg at jeg har en har vei gjennom en gjeng med klyser i jakten på forhold. noen tanker og tips?

Kvinne, 27

Anonymkode: da1df...672

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo være bitter fordi du etter noen år kanskje kom tilbake fordi du gnaget deg frem i det du egentlig ville. Spør han, vi aner jo ikke?

Anonymkode: f5c10...f8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er heter sikker på seg selv, ikke selvsikker på seg selv. "På seg selv" ligger i order selvsikker.

Anonymkode: 8203a...e04

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han kan jo være bitter fordi du etter noen år kanskje kom tilbake fordi du gnaget deg frem i det du egentlig ville. Spør han, vi aner jo ikke?

Anonymkode: f5c10...f8f

Mener kanskje at hun ikke GNAGET seg frem...

Anonymkode: 2a157...1c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er heter sikker på seg selv, ikke selvsikker på seg selv. "På seg selv" ligger i order selvsikker.

Haha ja folk vil nok lufte tankene raskt som mulig og la være å tenke på Norsktimen de hadde mange år siden..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt litt det samme som han egentlig, Hvis man blir avvist, så får man gjerne litt vonde følelser og tenker at da skal jeg ihvertfall ikke prøve meg på vedkommende igjen. Litt uansett hvilken grunn det var til din avvisning, så ville jeg tenkt, "hva om jeg blir avvist igjen etter vi har vært sammen en stund f.eks."

Kvinne 25

Anonymkode: f8092...af0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🧌

Anonymkode: 3b2aa...a39

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja en del menn er så hårsåre og tror at verden (kvinner spesielt) sirkulerer rundt de og evner ikke respektere eller sette seg inn i at kvinner er individer med eget liv, egne prioriteringer, og egne problemer som gjør at de ikke vil date eller ha kjæreste akuratt nå (når mannen vil) 

Anonymkode: 9f337...34b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne ikke ha vært i et forhold på den tiden, men det betyr ikke at du ikke var nær menn. Bare fordi du ikke var sammen med en mann på den tiden, betyr ikke det at du  var lojal mot ham. Etter å ha gitt deg en sjanse, gikk han videre. Hvorfor i all verden bestemte du deg for å åpne det såret igjen? Klarte du virkelig ikke å finne personen du lette etter?

Anonymkode: 01180...06b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som respekterer kvinner og grenser blir ikke sint om hun prøver seg på et senere tidspunkt når det passer bedre. 

Samme skjer hele tiden andre veien også. 

Han kan avvise om han ikke er interessert lenger men å være bitter for at han ble avvist før betyr bare at han ikke respekterer kvinners grenser 

Anonymkode: 9f337...34b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha ja folk vil nok lufte tankene raskt som mulig og la være å tenke på Norsktimen de hadde mange år siden..

Trenger du seriøst norsktime for å forstå et enkelt ord som selvsikker?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Men altså, du virker bitter du også etter at du ble avvist, så du bør ha en viss forståelse for at han ble det. 

Endret av Bombasi
  • Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok det er lett å tenke at "jeg var ikke bra nok den gangen, og nå kommer hun krypende fordi hun ikke fikk noen som var bedre", og så avviser han. Han ønsker ikke å bare være "bra nok nå", han tenker antagelig at hvis du virkelig hadde likt ham, så hadde du takket ja den gangen.

Nå kan mye ha endret seg for ham, og han ønsker seg heller en annen kvinne. Bare å godta, og gå videre.

Anonymkode: 991a3...dbe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvem som er mest hårsår her jeg, men det er ikke han som lager tråd på kg og tror en mann representerer alle :vetikke:

Anonymkode: 0007e...513

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det vr en fyr i vår omgangskrets som ba meg ut for en stund siden og ble avvist, men ikke pga at han ikke var verdig nok, mest grunnet at jeg ikke var klar til å gå inn i forhold og hadde fokus på andre ting. Det å gå inn i forhold trenger arbeid og det burde man skjønne?. Nå nylig ser jeg han som passende og ville så gjerne date han etter at jeg fikk vite at han var singel, men han bare svarte brutalt tilbake. Virker som han er fortsatt bitter. Jeg gikk jo ikke i forhold med noen andre i den perioden heller, så hvor han har i fra at at han ble avvist fordi han ikke duger?

hvorfor er menn så negative og så lite selvsikre på seg. Nå som han kan være ute av datings bilde, tror jeg at jeg har en har vei gjennom en gjeng med klyser i jakten på forhold. noen tanker og tips?

Kvinne, 27

Det er jo greit nok at du ikke var klar for å date, men du kan ikke forvente at han sitter og venter på deg. Det er ganske arrogant av deg. Jeg hadde aldri ventet på en mann.

Anonymkode: 4ed79...0a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Virker mer som du er hårsår pga han avviste deg fordi han ikke ønsker deg lenger. Kan ikke forvente at en man avviser venter i all tid, og at han skal være klar når du knipser bare fordi han har vært interresert tidligere 

Anonymkode: b919c...3d8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser ikke helt hvordan det handler om mangel på selvtillit. Jeg kunne også avvist en dame fordi hun avviste meg tidligere. Kommer litt an på omstendighetene.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet til mange er at de ikke skjønner at de faktisk må selge seg inn på nytt, det er ikke bare å ta opp tråden fra sist. Man må i så fall si, jeg tok denne tida til selvrefleksjon og først nå skjønner jeg hvor fantastisk du er osv. Man kan ikke bare komme og ikke legge inn en innsats. Det virker selvsentrert og som at man ikke skjønner grunnleggende flørt. 

Anonymkode: 4ed79...0a6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kvinne, 27

Han er ærlig. Han viser deg at det ikke hadde gått, fordi han er ikke interessert.

Det er bra at han er ærlig med deg om følelsene sine. Hadde du heller ønsket at han var uærlig og sier ja til å date deg, for så å være bitter og kjip mot deg? Han viser deg hvem han er med handligene sine. Det hadde vært noe annet om han virkelig ville date deg og hadde evne til å tilgi og regulere sine egne følelser. Det greier han ikke.  Du ønsker ikke et forhold med en mann som er bitter og langsur. 

Skrevet

Med tanke på at du lager en tråd på KG og klager på at menn er hårsåre når du akkuratt gjør det samme tilbake, hva sier det om deg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...