Gå til innhold

Hvordan vasker du deg i rumpa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med hånden og såpe? 
Med stråle og såpe?

Med børste og såpe?

Kun vann?

Anonymkode: 70e1d...172

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vaskeklut og underlivssåpe, i dusjen, så spyler jeg med massasjestrålen til det svir litt!

Anonymkode: 0e82e...bf3

AnonymBruker
Skrevet

Spyler analen med dusjen

Anonymkode: 600f4...d50

AnonymBruker
Skrevet

Såpe og vann, med en klut.

Anonymkode: 7c8b8...db0

AnonymBruker
Skrevet

Såpe og hånd

Anonymkode: e250b...a2c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd, går du aldri lei eller er rumper så fasinerende for deg at du bare MÅ!

Anonymkode: e70b2...07c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spytter i hånda og vasker meg bak. Gjentar dette et par ganger.

Anonymkode: efd65...f3f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

En god dæsj med dusjsåpe å gnir både foran å bak. I dusjen. Bruker ikke klut.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en annen tråd akkurat som denne. Med masse svar.

Anonymkode: e3e9d...63a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dusjen? Med underlivsvask eller såpe i oljeform. Tror ikke vanlig såpe er bra der nede. Bruker ikke klut i dusjen, tørker med meg handduk over hele kroppen etter dusj, rumpe sist ofc. Føtter tørkes for seg selv med håndduk som ligger på golvet når jeg går ut av dusjen.

Anonymkode: 94f93...750

AnonymBruker
Skrevet

Først.. så kler jeg av meg… står helt naken.. jeg skrur på dusjen å lar strålene treffe mellom rumpeballene.. med hånd dusjen såklart. Kjenner rompehullet blir vått. Tar en finger å bare masserer det.. slik av vannet kommer til litt på innsiden, va 1/2cm. Når det myknes litt tar jeg litt såpe å gnir utover skinkene å mellom. Jeg passer og på å få gnidd litt på rompehullet slik at det blir rent og pent. Når jeg er full av såpe og ren skyller jeg av alt sammen. Setter opp trykket å spyler selve rompehullet til jeg kjenner det er nok. Da trekker det seg sammen. Jeg tar og en finger å klemmer innpå å lukter på den om det er helt rent! Oftest er det det. Det var min rompevask historie.

Anonymkode: 04776...b31

AnonymBruker
Skrevet

Men noen ganger vasker kjærsten min rompa mi i senga før vi koser oss. Med klut eller våtservietter💕🥰

Skrevet

Høytrykksspyler og terrassevask.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Først.. så kler jeg av meg… står helt naken.. jeg skrur på dusjen å lar strålene treffe mellom rumpeballene.. med hånd dusjen såklart. Kjenner rompehullet blir vått. Tar en finger å bare masserer det.. slik av vannet kommer til litt på innsiden, va 1/2cm. Når det myknes litt tar jeg litt såpe å gnir utover skinkene å mellom. Jeg passer og på å få gnidd litt på rompehullet slik at det blir rent og pent. Når jeg er full av såpe og ren skyller jeg av alt sammen. Setter opp trykket å spyler selve rompehullet til jeg kjenner det er nok. Da trekker det seg sammen. Jeg tar og en finger å klemmer innpå å lukter på den om det er helt rent! Oftest er det det. Det var min rompevask historie.

Dette har han sikkert runket til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...