AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Med hånden og såpe? Med stråle og såpe? Med børste og såpe? Kun vann? Anonymkode: 70e1d...172
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Vaskeklut og underlivssåpe, i dusjen, så spyler jeg med massasjestrålen til det svir litt! Anonymkode: 0e82e...bf3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Spyler analen med dusjen Anonymkode: 600f4...d50
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Såpe og vann, med en klut. Anonymkode: 7c8b8...db0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Enda en tråd, går du aldri lei eller er rumper så fasinerende for deg at du bare MÅ! Anonymkode: e70b2...07c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Spytter i hånda og vasker meg bak. Gjentar dette et par ganger. Anonymkode: efd65...f3f 1 1
NinaLisa Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 En god dæsj med dusjsåpe å gnir både foran å bak. I dusjen. Bruker ikke klut.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Det finnes en annen tråd akkurat som denne. Med masse svar. Anonymkode: e3e9d...63a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 I dusjen? Med underlivsvask eller såpe i oljeform. Tror ikke vanlig såpe er bra der nede. Bruker ikke klut i dusjen, tørker med meg handduk over hele kroppen etter dusj, rumpe sist ofc. Føtter tørkes for seg selv med håndduk som ligger på golvet når jeg går ut av dusjen. Anonymkode: 94f93...750
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 Først.. så kler jeg av meg… står helt naken.. jeg skrur på dusjen å lar strålene treffe mellom rumpeballene.. med hånd dusjen såklart. Kjenner rompehullet blir vått. Tar en finger å bare masserer det.. slik av vannet kommer til litt på innsiden, va 1/2cm. Når det myknes litt tar jeg litt såpe å gnir utover skinkene å mellom. Jeg passer og på å få gnidd litt på rompehullet slik at det blir rent og pent. Når jeg er full av såpe og ren skyller jeg av alt sammen. Setter opp trykket å spyler selve rompehullet til jeg kjenner det er nok. Da trekker det seg sammen. Jeg tar og en finger å klemmer innpå å lukter på den om det er helt rent! Oftest er det det. Det var min rompevask historie. Anonymkode: 04776...b31
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 Men noen ganger vasker kjærsten min rompa mi i senga før vi koser oss. Med klut eller våtservietter💕🥰 Anonymkode: 04776...b31
JaVel Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først.. så kler jeg av meg… står helt naken.. jeg skrur på dusjen å lar strålene treffe mellom rumpeballene.. med hånd dusjen såklart. Kjenner rompehullet blir vått. Tar en finger å bare masserer det.. slik av vannet kommer til litt på innsiden, va 1/2cm. Når det myknes litt tar jeg litt såpe å gnir utover skinkene å mellom. Jeg passer og på å få gnidd litt på rompehullet slik at det blir rent og pent. Når jeg er full av såpe og ren skyller jeg av alt sammen. Setter opp trykket å spyler selve rompehullet til jeg kjenner det er nok. Da trekker det seg sammen. Jeg tar og en finger å klemmer innpå å lukter på den om det er helt rent! Oftest er det det. Det var min rompevask historie. Anonymkode: 04776...b31 Dette har han sikkert runket til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå