AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Du som var emosjonelt utro, ble du oppdaget? Evt hvordan? Aldri noe møter eller fysisk kontakt. Heller ikke sexting eller sending av bilder, bare snakket om fremtiden og livet. Hvordan det kunne vært om man endte opp sammen Anonymkode: c454f...cbb
Snok1 Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Ja. Innrømte alt med én gang. Også at planen var å bevege forholdet over i en fysisk fase. Siden det ble oppdaget satte vi den fysiske fasen på vent og ordnet opp i eksisterende forhold før vi møttes. Ett år med radiotaushet mens vi ryddet opp viste seg å være en god investering.
Anonym-bruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Ja. Innrømte alt med én gang. Også at planen var å bevege forholdet over i en fysisk fase. Siden det ble oppdaget satte vi den fysiske fasen på vent og ordnet opp i eksisterende forhold før vi møttes. Ett år med radiotaushet mens vi ryddet opp viste seg å være en god investering. Hvordan ble du oppdaget?
Snok1 Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Anonym-bruker skrev (2 minutter siden): Hvordan ble du oppdaget? Partner så en melding hun ikke skulle sett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Ble ikke oppdaget, men innrømte det når jeg kjente at jeg gikk over streken. Anonymkode: 6256c...bfc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Jeg var den som oppdaget det. Fikk en magefølelse. Helt jævli😭han løy først om det. Ikke gjør det mot noen,det er så vondt.. Anonymkode: 18fc3...74c 1
Anonym-bruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg var den som oppdaget det. Fikk en magefølelse. Helt jævli😭han løy først om det. Ikke gjør det mot noen,det er så vondt.. Anonymkode: 18fc3...74c Hvordan oppdaget du det da?
Anonym-bruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble ikke oppdaget, men innrømte det når jeg kjente at jeg gikk over streken. Anonymkode: 6256c...bfc På hvilket punkt følte du at du gikk over streken?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Det er vel nesten umulig å bli avslørt for,emosjonell utroskap dersom det ikke kan avsløres noe skriftlig. Om man ikke får dårlig samvittighet og avslører det selv da. Noe jeg aldri ville anbefalt å gjøre. Heller stoppe utroskapen, ikke dyrke fram følelsene og sette full strek. Selv ble jeg avslørt fordi samboer gikk inn på mine private meldinger, pga en dårlig magefølelse. Å gjøre noe slikt er jo er en form for utroskap, ihvertfall stort tillitsbrudd i seg selv. Men ja, han kunne lese at vi var betatt av hverandre og hadde vært det over lang tid fra tidligere. Pratet om hvordan livet hadde blitt om det ble oss. Osv. Må ha vært grusomt for samboer å lese dette og jeg angrer dypt. Føler det har skapt et stygt arr i forholdet vårt. Fortsatt. Selv om det er 5 år siden nå pg han har tilgitt meg. Det hender likevel at tema dukker opp igjen. Feks ifm krangler. Personen jeg drømte meg bort med, er fornlengst blokkert etter ønske fra samboer. Og det har jeg full forståelse for. Anonymkode: fc386...691 1
Anonym-bruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel nesten umulig å bli avslørt for,emosjonell utroskap dersom det ikke kan avsløres noe skriftlig. Om man ikke får dårlig samvittighet og avslører det selv da. Noe jeg aldri ville anbefalt å gjøre. Heller stoppe utroskapen, ikke dyrke fram følelsene og sette full strek. Selv ble jeg avslørt fordi samboer gikk inn på mine private meldinger, pga en dårlig magefølelse. Å gjøre noe slikt er jo er en form for utroskap, ihvertfall stort tillitsbrudd i seg selv. Men ja, han kunne lese at vi var betatt av hverandre og hadde vært det over lang tid fra tidligere. Pratet om hvordan livet hadde blitt om det ble oss. Osv. Må ha vært grusomt for samboer å lese dette og jeg angrer dypt. Føler det har skapt et stygt arr i forholdet vårt. Fortsatt. Selv om det er 5 år siden nå pg han har tilgitt meg. Det hender likevel at tema dukker opp igjen. Feks ifm krangler. Personen jeg drømte meg bort med, er fornlengst blokkert etter ønske fra samboer. Og det har jeg full forståelse for. Anonymkode: fc386...691 Personen du snakket med, hadde du følelser for vedkommende? Var det noen du kjente fra før?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 Jeg oppdaget det. Han snakket om henne i ett sett og i en ekstrem positiv forstand. Begynte å kle seg bedre og bry seg om utseende. Drev å skrollet opp og ned på ig hennes og fb i "skjul", men jeg så det. Var i bedre humør. Når de skulle treffes, da med flere, var han som en unge i godteri butikken. Jeg fikk aldri være med. Men det som virkelig bekreftet mistanken min var når hun var på besøk her og jeg så hvordan han så på henne og oppførte seg mot henne. Akkurat lik som i starten av forholdet vårt. Hun var lykkelig gift og utenfor hans liga. Men hun elsket oppmerksomheten hun fikk av andre gutter og spilte på det. Etterhvert innrømte han det. Han hadde falt pladask. Anonymkode: 06117...c30
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg oppdaget det. Han snakket om henne i ett sett og i en ekstrem positiv forstand. Begynte å kle seg bedre og bry seg om utseende. Drev å skrollet opp og ned på ig hennes og fb i "skjul", men jeg så det. Var i bedre humør. Når de skulle treffes, da med flere, var han som en unge i godteri butikken. Jeg fikk aldri være med. Men det som virkelig bekreftet mistanken min var når hun var på besøk her og jeg så hvordan han så på henne og oppførte seg mot henne. Akkurat lik som i starten av forholdet vårt. Hun var lykkelig gift og utenfor hans liga. Men hun elsket oppmerksomheten hun fikk av andre gutter og spilte på det. Etterhvert innrømte han det. Han hadde falt pladask. Anonymkode: 06117...c30 Slo dere opp? Anonymkode: 0c2af...fb6
Snok1 Skrevet 2. mai 2023 #13 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Personen jeg drømte meg bort med, er fornlengst blokkert etter ønske fra samboer. Og det har jeg full forståelse for. ….men drømmene kan ikke blokkeres?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Slo dere opp? Anonymkode: 0c2af...fb6 Nei, vi jobbet oss igjennom det. Er i dag gift, 2 barn og har det veldig godt. Anonymkode: 06117...c30
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #15 Skrevet 2. mai 2023 Anonym-bruker skrev (10 timer siden): Hvordan oppdaget du det da? Jeg spurte og spurte og til slutt innrømmet han det. Jeg bare visste det så han hadde ikke sjangs til å sno seg unna. Hun lå under " jobb" på Snap🤮 Anonymkode: 18fc3...74c
Anonym-bruker Skrevet 2. mai 2023 #16 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg spurte og spurte og til slutt innrømmet han det. Jeg bare visste det så han hadde ikke sjangs til å sno seg unna. Hun lå under " jobb" på Snap🤮 Anonymkode: 18fc3...74c Merket du han endret seg, siden du spurte?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #17 Skrevet 2. mai 2023 Anonym-bruker skrev (2 timer siden): Merket du han endret seg, siden du spurte? Ja. Han gikk mye på butikken og ble lenge vekke. Sykt opptatt av mobilen og la seg tidlig. Han ville liksom ikke være med meg. Det gikk så langt at han ville gå fra meg. Anonymkode: 18fc3...74c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #18 Skrevet 2. mai 2023 Nei. Valgte derimot å si det selv. Få måneder etter vært separasjonen et faktum. Anonymkode: c8c48...8be
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Skrevet 2. mai 2023 Snok1 skrev (16 timer siden): Partner så en melding hun ikke skulle sett. Eller... Du hadde dn kommunikasjon med noen som ikke skulle ha skjedd 🙄 Anonymkode: 1fba9...bac 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #20 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller... Du hadde dn kommunikasjon med noen som ikke skulle ha skjedd 🙄 Anonymkode: 1fba9...bac Det er ingenting som er fasit her. Anonymkode: 0347a...950 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå