AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 Mannen er begynt å spare på håret. Han har hatt vanlig kort hår ,bakoverstrøket , nå sparer han og har det i en bun . Er bare passelig begeistret . Hva hadde dere gjort. ? Bestilt frisørtime eller oversett det? Anonymkode: 19f59...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 Hvor gammel er han? Midtlivskrise? Anonymkode: fdd26...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er han? Midtlivskrise? Anonymkode: fdd26...ab3 43… Anonymkode: 19f59...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Del Skrevet 1. mai 2023 Nå hadde jeg ikke elsket å se mannen med manbun selv, men samtidig så må man jo stikke en finger i jorden, og erkjenne at man ikke har rett til å bestemme hvordan andre skal ha håret sitt. Vil jo tro du elsker mannen høyere enn håret. Anonymkode: 42e0f...181 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. mai 2023 #5 Del Skrevet 1. mai 2023 Si fra, så får han selv vurdere 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor gammel er han? Midtlivskrise? Anonymkode: fdd26...ab3 Han er 45. Anonymkode: 19f59...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Del Skrevet 3. mai 2023 Du kan jo ikke bestemme om han skal ha langt eller kort hår. Jeg hadde ikke blitt særlig glad og hadde kanskje sagt at han kler best kort hår, uten å si noe negativt med man bun. Hadde ikke gitt noen form for positiv oppmerksomhet på man bun. Har selv en mann i midtlivskrise og gir ikke oppmerksomhet på tullete forslag han kommer med. Men jeg er ikke slem heller. Anonymkode: 5315e...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg elsker menn med langt hår. Ikke fan av manbun da. La mannen bestemme helt selv, du kan faktisk ikke si noe på det. Ser det helt for jævlig ut, og andre kommenterer det, så kan du begynne å si ifra. Anonymkode: 14236...db8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 3. mai 2023 #9 Del Skrevet 3. mai 2023 Tar det som en absolutt selvfølge at alle rundt meg har full selvråderett, og bestiller ikke frisørtime for noen. Om noen spør meg hva jeg syns får de et ærlig svar. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 3. mai 2023 #10 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 22.07): 43… Anonymkode: 19f59...3d7 Oj..... Jeg misliker langt hår på menn, men manbun går greit. På unge karer i 20-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3. mai 2023 #11 Del Skrevet 3. mai 2023 Er han både 43 og 45? Imponerende! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Del Skrevet 3. mai 2023 Gjort..? Absolutt ingenting? Det er hans hår. Hvorfor i alle dager skal du bestille frisørtime for ham? Tenk deg om.. Hvordan hadde du reagert om mannen plutselig kom og sa han hadde bestilt frisørtime til deg, for han likte ikke hvordan du så ut på håret? Anonymkode: df936...2f4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #13 Del Skrevet 3. mai 2023 3 hours ago, BobbySocks said: Er han både 43 og 45? Imponerende! Hahahh! 😂 Anonymkode: 14236...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #14 Del Skrevet 3. mai 2023 Har man bra med hår som 45-årig mann, er det bare å gi gass. Selv har jeg hår til langt nedpå ryggen men aldri manbun. Det er noe med det😎 Mann, 48 Anonymkode: dc920...b06 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 4. mai 2023 #15 Del Skrevet 4. mai 2023 Hvor fornøyd hadde du blitt om han bestemte seg for at han ikke likte din frisyre og bestilte en frisørtime for deg uten at du ønsket det? Jeg hadde blitt fly forbanna om noen gjorde det mot meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 4. mai 2023 #16 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg synes langt hår er tøft. Men uansett hvordan samboeren min velger å ha håret så er det ikke min sak. Han gjør med sitt hår det han vil. Jeg gjør med mitt hår det jeg vil. For meg ville det vært helt uaktuelt å skulle bestemme hvilken frisyre en partner skal ha. Uansett kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #17 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 22.01): Mannen er begynt å spare på håret. Han har hatt vanlig kort hår ,bakoverstrøket , nå sparer han og har det i en bun . Er bare passelig begeistret . Hva hadde dere gjort. ? Bestilt frisørtime eller oversett det? Anonymkode: 19f59...3d7 🚩🚩🚩 Du har ingen rett til å bestemme hvordan ett voksent menneske ser ut på håret. Selv ikke partner. Anonymkode: fcea8...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. mai 2023 #18 Del Skrevet 6. mai 2023 Nå er jo din mann en voksen mann og bestemmer over håret sitt selv. Jeg for min del elsker menn med langt hår. Min samboer har selv langt hår og har håret i en hestehale. Det var en gang han klippet seg kort og jeg fikk nesten sjokk 😅 Men det ble heldigvis med den ene gangen. Men man kan faktisk ikke si til et annet voksent menneske at den personen får ikke lov til det og det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. mai 2023 #19 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg ville latt ham bestemme sin egen frisyre. Folk ser best ut når de er fornøyde med seg selv etter min mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #20 Del Skrevet 6. mai 2023 Du kan selvfølgelig ikke bestemme hvordan mannen skal se ut på hodet. Du kan si at han ser mindre attraktiv ut FOR DEG med langt hår, men da bør du også være forberedt på at han forteller deg det hvis han synes du hadde vært finere med en annen hårarge eller frisyre. Anonymkode: 3a97f...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå