AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Jeg kveles av den fremtidige daten før vi får til å møtes, og dermed forsvinner lysten til å treffe han. Det er er et evinnelig kjør med snapper og telefonoppringninger, han vil ringes hele tiden, gjerne hver dag. Jeg makter det ikke! Vi har chattet i en uke. Hvorfor forstår ikke enkelte at de ødelegger alt med dette maset om kontakt hver eneste dag! Hvis dating betinger et mas ut av en annen verden om kontakt, ja da er ikke dette noe for meg. All spenning og lyst til å fortsette kontakten er helt borte nå. Hvorfor forstår ikke enkelte at å mase på er det samme som å kvele den andre? Det ville vært noe annet om vi hadde møttes og etablert en skikkelig god fysisk kontakt, da hadde jo grunnlaget vært noe annet. Såååå slitsomt!! Jeg tror det beste for meg er å treffe noen på andre måter enn via nettdating. Anonymkode: d9443...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Er en del sånne masemenn ja. Virker som de tror de kan eie og kreve av meg før vi engang kjenner hverandre. Bare å si fra om at det blir for mye mas og at du ikke vil møtes alikevel, ønsk han lykke til videre og blokk han Anonymkode: 3e605...461 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Jeg skjønner ikke greia med at så mange menn vil ringes før man har møttes. Hvorfor egentlig? Hva skal man snakke med en man aldri har møtt om, på tlf? Sånt hadde gjort meg sur og. Etter man har møttes, OM man har funnet tonen, det blir noe annet. Jeg hadde nok sagt at dette nok ikke var en match, og lykke til videre. Anonymkode: 50b7d...811 1
Arild37 Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Folk er forskjellige, noen ønsker mye kontakt når man er betatt, andre ikke, så er dere så forskjellige her, så er det dårlige sjanser for at dette funker. Dama mi var også "intens" i starten, vi snakket hver dag, og vi tekstet hele dagen når vi hadde tid, hadde jeg hatt samme personlighet som deg, så ville dette klart vært ett problem at hun var sånn, men nå er jeg slik selv, så da var hun perfekt for meg 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Ja, det maset gjør at jeg blir sur ja, det er ille å si det. Det blir en motstand som bygger seg opp, og da blir det jo umulig å få gode følelser og en motivasjon til å møtes. Fader å, det er så dumt at det må bli slik. Skjønner jo at intensjonene hans er gode, men det slår så feil ut. Og ja, jeg har sagt fra til han i tydelige ordelag at jeg ikke takler slikt mas og trykk på kontakten. TS Anonymkode: d9443...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Arild37 skrev (1 minutt siden): Folk er forskjellige, noen ønsker mye kontakt når man er betatt, andre ikke, så er dere så forskjellige her, så er det dårlige sjanser for at dette funker. Dama mi var også "intens" i starten, vi snakket hver dag, og vi tekstet hele dagen når vi hadde tid, hadde jeg hatt samme personlighet som deg, så ville dette klart vært ett problem at hun var sånn, men nå er jeg slik selv, så da var hun perfekt for meg Det samme opplevde jeg med min eks, men da klaffet ALT både skriftlig og verbalt, før vi faktisk møttest. Kontakten mellom oss var så god og intens, men den store forskjellen var at vi var gjensidig pålogget hverandre og like ivrige! Så det har nok mye med hvem det er med og kompabilitet når det kommer til personligheten. TS Anonymkode: d9443...0fb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Arild37 skrev (10 minutter siden): Folk er forskjellige, noen ønsker mye kontakt når man er betatt, andre ikke, så er dere så forskjellige her, så er det dårlige sjanser for at dette funker. Det er ingen som er betatt før man i det hele tatt har møttes. Er man det er det noe galt i topplokket. Anonymkode: 3e605...461
Arild37 Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ingen som er betatt før man i det hele tatt har møttes. Er man det er det noe galt i topplokket. Anonymkode: 3e605...461 Da er det vel noe galt i topplokket mitt da, jeg og kjæresten snakket mye på tlf og meldinger før vi møttes, vi snakket vel hver dag i 1-2mnd før vi hadde mulighet å møtes, og det var som å møte en jeg kjente, og var definitivt betatt før kvelden vi møttes
Arild37 Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det samme opplevde jeg med min eks, men da klaffet ALT både skriftlig og verbalt, før vi faktisk møttest. Kontakten mellom oss var så god og intens, men den store forskjellen var at vi var gjensidig pålogget hverandre og like ivrige! Så det har nok mye med hvem det er med og kompabilitet når det kommer til personligheten. TS Anonymkode: d9443...0fb Er noe med det, så ikke sikkert dette er helt det store da? Men går jo an å møtes å se hva du føler da😊
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 Arild37 skrev (6 minutter siden): Er noe med det, så ikke sikkert dette er helt det store da? Men går jo an å møtes å se hva du føler da😊 Jeg har ikke kjent på den samme «viben» når jeg snakket med han på telefonen, det flyter ikke like lett, og jeg syns egentlig samtalene ble kjedelige. Men, det koster lite å møtes fysisk og se, det kan jo bli annerledes da…😅 Anonymkode: d9443...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå