Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er det spesial episode av CSI :):)

Ekstra lang! Ekstra spennende! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det spesial episode i csi..... :overrasket: på hvilken kanal er det? vil gjerne få med meg det! CSI er :klappe:

Skrevet

Jeg liker ikke csi: miami jeg, synes David Caruso overspiller så voldsomt. Blir nesten komisk å se ham stå der med hodet på skrå og solbrillene på nesa mens han lirer av seg en eller annen "tørrvittig" kommentar :roll:

Den originale CSI er den beste synes jeg - Gil Grissom slår de andre ned i støvlene :sjarmor:

Skrevet
Jeg liker ikke csi: miami jeg, synes David Caruso overspiller så voldsomt. Blir nesten komisk å se ham stå der med hodet på skrå og solbrillene på nesa mens han lirer av seg en eller annen "tørrvittig" kommentar :roll:

Den originale CSI er den beste synes jeg - Gil Grissom slår de andre ned i støvlene :sjarmor:

:Nikke:

Dessuten tenkte jeg få med meg Prison Break i dag. :sjarmor:

Skrevet

*Gleder meg*

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Liker også best CSI Las Vegas, men jeg liker Miami og N.Y og jeg da.

Jeg syns også at Caruso overspiller litt, men siden det er han ser jeg litt i mellom fingra med det ;)

Så plutselig at "svarte sekunder" går samtidig, godt man kan ta opp da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...