Flo* Skrevet 5. januar 2006 #1 Del Skrevet 5. januar 2006 20.mars reiser vi med Nazar til Egypt. Har noen tatt denne eller tilsvarende tur før, eller er det kanskje noen her som har tenkt seg dit? Vet at det ligger mange andre innlegg om egypt her. Har lest de men fant vel ingen som hadde denne kombinasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 5. januar 2006 #2 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg har vært de fleste stedene du nevner. Reiste på egenhånd, så rekkefølge og transport var litt annerledes. Men jeg kan si at programmet virker ganske bra - det er i alle fall lagt opp til at dere skal få se mye... En stor fordel med å reise med en gruppe er at dere sikkert har inkludert guide på de fleste templer etc - noe som er slitsomt/usikkert å ordne på egenhånd. To andre ting som anbefales, som dere ikke har inkludert, er Alexandria og Sinai-halvøya. En ting som bør nevnes er at maten både på cruise og nattoget til Kairo kan være suspekt. Vær forsiktig om dere ikke vil sitte mye på potta God tur! Endret 5. januar 2006 av Paradokset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlise Skrevet 5. januar 2006 #3 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg reiser 26 jan til safaga rett ved hurghada:) finner veldig lite info om stedet men hurghada er det mye om på nett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå