AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Tenker dere det er for tidlig å gi opp det å finne kjærligheten i 30-åra? Da skal man vel ha prøvd alt? Er det noen byer/ deler av Norge det er enklere å få seg ny kjæreste? Tidligere langt forhold i over 10 år, er det et pluss med forholdserfaring? Er kvinne, feminint utseendet, men i følge folk i mitt nettverk har jeg ikke forsøkt nok selv. Har ikke rukket nok dating. Vært singel et par år nå. Anonymkode: f945f...256
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Det er en stor fordel å bo i en større by. Flere potensielle partnere å velge blant! Anonymkode: 3b03b...84e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Vet ikke om det er det samme med menn i Haugesund, men damene der er godt over middels interessert i alt som har puls. Norges Bangkok. Anonymkode: e6e05...282
svartkatt Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Er så lei av at dere i tjue- og trettiårene snakker om å gi opp. Om ti-tjue-tredve år innser dere forhåpentligvis at dere bare var som barneromper å regne her i livet. 2
Helene Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Jeg ble singel i høst. Har passert 50. Brukte 20 år av livet på x. X var ikke bare stygg. Så tar med meg erfaringen. Akkurat nå, ønsker ingen mann. Trenger å være for meg selv noen år. Er ikke redd for å være alene, eller dø alene. Jeg har barn og familie som tar vare på meg. Jeg er ikke på Tinder eller andre ting. Jeg ønsker rett og slett ikke kjæreste. Jeg ønsker å gjøre ting jeg liker. Om en mann dukker opp i min verden, ja da får han jobbe hardt. Jeg har det skikkelig godt alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå