Gå til innhold

Når man har vært i langvarig forhold tidligere..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere det er for tidlig å gi opp det å finne kjærligheten i 30-åra? Da skal man vel ha prøvd alt? Er det noen byer/ deler av Norge det er enklere å få seg ny kjæreste?
Tidligere langt forhold i over 10 år, er det et pluss med forholdserfaring? Er kvinne, feminint utseendet, men i følge folk i mitt nettverk har jeg ikke forsøkt nok selv. Har ikke rukket nok dating. Vært singel et par år nå.    

Anonymkode: f945f...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en stor fordel å bo i en større by. Flere potensielle partnere å velge blant!

Anonymkode: 3b03b...84e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er det samme med menn i Haugesund, men damene der er godt over middels interessert i alt som har puls. Norges Bangkok. 

Anonymkode: e6e05...282

Skrevet

Er så lei av at dere i tjue- og trettiårene snakker om å gi opp. Om ti-tjue-tredve år innser dere forhåpentligvis at dere bare var som barneromper å regne her i livet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble singel i høst. Har passert 50. Brukte 20 år av livet på x. X var ikke bare stygg. Så tar med meg erfaringen. Akkurat nå, ønsker ingen mann. Trenger å være for meg selv noen år. Er ikke redd for å være alene, eller dø alene. Jeg har barn og familie som tar vare på meg. Jeg er ikke på Tinder eller andre ting. Jeg ønsker rett og slett ikke kjæreste.  Jeg ønsker å gjøre ting jeg liker. Om en mann dukker opp i min verden, ja da får han jobbe hardt. Jeg har det skikkelig godt alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...