AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #21 Del Skrevet 1. mai 2023 Nå mener nok ts normalt negative mennesker da, ikke de som har opplevd det verst tenkelige i livet liksom. Jeg selv er en glad og positiv person, men de siste ukene har vært tunge pga sykdom i nær familie og dødsfall. Dette gjør at jeg tar mindre kontakt med venner, fordi jeg ikke vil være tung overfor de.. redd de skal skygge unna meg. Selv om de er her for meg og vil støtte, så trekker jeg meg likevel litt unna. Anonymkode: 085c5...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #22 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tja, synes overdrevet positive personer som ikke kan fakta er mye verre. Anonymkode: 776be...003 Enig. Det er bare drepen med folk som ikke tillater seg å snakke ærlig om livet. Noen ganger suger livet så inni hampen, du møter på reelle superduster og dårlige ting skjer med gode mennesker. Bare kvelende å ikke kunne snakke om det. Anonymkode: 82bb5...214 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #23 Del Skrevet 1. mai 2023 Pessimister er svært energitappende. Alt er negativt, helsa, livet, alt kan sytes og klages over. Forpester omgivelsene med negativ energi. Privat unngår jeg slike mennesker for enhver pris. På jobb er det vanskeligere, man velger ikke sine kolleger. En kollega av meg er kronisk negativ, alt klages og sutres over. Selv det positive. Alle ansatte fikk en hyggelig bonus for ledes, selv det kunne vedkommende finne noe negativt å klage over... Anonymkode: 7f52e...ff7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå mener nok ts normalt negative mennesker da, ikke de som har opplevd det verst tenkelige i livet liksom. Jeg selv er en glad og positiv person, men de siste ukene har vært tunge pga sykdom i nær familie og dødsfall. Dette gjør at jeg tar mindre kontakt med venner, fordi jeg ikke vil være tung overfor de.. redd de skal skygge unna meg. Selv om de er her for meg og vil støtte, så trekker jeg meg likevel litt unna. Anonymkode: 085c5...7ce Dette har jo ikke noe med å være tung og negativ å gjøre. Dette er jo sorg med alt det innebærer♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #25 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg synes sånne folk som alltid må være positive er ti ganger verre. Anonymkode: 2432f...3e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #26 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes sånne folk som alltid må være positive er ti ganger verre. Anonymkode: 2432f...3e1 Helt enig! Det et ikke det tråden var ment å dreie seg om men: at negative mennesker stjeler energi fra en når de bare klager og syter istedenfor å være litt mer positiv og takknemlig feks. for at de har jobb, holder seg frisk. Ingenting av dette er en selvfølge eksempelvis. Holde litt mer fokus på hva som faktisk er ok/bra i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #27 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Verre med sånne som lyver til seg selv (og andre) i positivitetens navn, spør du meg. Anonymkode: f97d2...938 Hvorfor skulle de det? Da lurer de bare seg selv og ingen andre. Endret 1. mai 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 1. mai 2023 #28 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) Provoserer ikke meg i alle fall. Fordi jeg vet at livet er ikke bare enkelt for alle hele tiden. Det har jeg opplevd selv, og den mørkeste og tyngste tiden for meg så var jeg negativ. Det er naturlig reaksjon når en har det vondt. Det er både trist og tøft å vite at folk tenker at det er provoserende, tapper for energi og humør osv så fort en er negativ, og at folk egentlig vil holde seg unna. Folk har ikke sagt noe til meg men tenker jo, har folk hatet å være sammen med meg den tiden? Kommer det til å skje igjen? At jeg blir negativ og folk egentlig vil holde seg unna? Det er tøft for det er ikke alle negative folk som vil være negativ. Tror de færreste vil være det. Man kan få perioder i livet der man blir negativ. Det er da man trenger positive folk rundt oss. Jeg har det bra nå og er positiv menneske igjen, og har ingen problem med å spre litt positivitet til noen som er negativ og kanskje har det vondt. Ingen provoserer meg om folk er positiv eller negativ. De færreste klarer nok også å være positiv hele livet. Uten en periode der man ser mer negativt på ting. Endret 1. mai 2023 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #29 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tja, med mindre du starter en tråd for å kommentere imaginære eller fremmede som er negative rundt deg, så tenker jeg at man vet noe. Jeg ønsker deg, inderlig, at bare for en dag så våkner du i en kropp og med et sinn som kjenner ut som om man har kollidert med en betongvegg. Der det lille du klarer å skrape sammen av energi går til å få i deg en skive eller ta en dusj. Videre håper jeg du møter en bekjent og får kjenne på at du ikke har energi til verken å lyve eller klistre på deg et falskt smil. Forhåpentligvis kommer du på kvelden over en tråd på et forum der du blir fortalt at du bør skamme deg fordi du ikke klarer å være positiv. Og jeg håper at noen er raus nok til å vise deg et snev av varme likevel, med sitt overskudd. Anonymkode: e3604...118 Det er mange som har opplevd en haug med ting, men som ikke er negativ. Er bare å se på en søskenflokk, eldstemann er et strålende smil, mellomste stort sett blid, mens yngstemann skriker for alt, er vanskelig å få blid. Med andre ord, måten man reagerer på kan være arvelig. Anonymkode: d9b9f...99d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #30 Del Skrevet 2. mai 2023 Rødstrupa skrev (11 timer siden): Negative mennesker er provoserende. De tapper en for energi og humør. Ikke særlig hyggelig å ha rundt seg. Synes det er viktig å prøve å gjøre det beste ut av situasjoner og tenke positivt. Heeeelt enig!!! De tapper meg ekstremt for energi og unngår dem så godt jeg klarer. Anonymkode: 09e0d...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #31 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Verre med sånne som lyver til seg selv (og andre) i positivitetens navn, spør du meg. Anonymkode: f97d2...938 Da har du ikke møtt de som drar deg ned i gjørma med et evig gnål om hvor hardt livet er for de. Uansett hva du foreslår som løsning så møter du bare et grin. Forferdelig utmattende mennesker. Anonymkode: d9b9f...99d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #32 Del Skrevet 2. mai 2023 12 hours ago, Rødstrupa said: Negative mennesker er provoserende. De tapper en for energi og humør. Ikke særlig hyggelig å ha rundt seg. Synes det er viktig å prøve å gjøre det beste ut av situasjoner og tenke positivt. Jeg skjønner ikke nøyaktig hva som er direkte provoserende? Kjedelig, ja. Men provoserende? Anonymkode: 7dc2c...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #33 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tja, synes overdrevet positive personer som ikke kan fakta er mye verre. Anonymkode: 776be...003 Benekter du fakta lissom? 🤣 Anonymkode: b0c76...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #34 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke nøyaktig hva som er direkte provoserende? Kjedelig, ja. Men provoserende? Anonymkode: 7dc2c...5b1 Feks en person som evner å kunne påvirke en situasjon de er i, men ikke gjør noe med det. Bare snakker om det men ingenting skjer, de gjør ingenting for å prøve å få til en endring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 7. mai 2023 #35 Del Skrevet 7. mai 2023 Ryddet for avsporing og brukerdebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #36 Del Skrevet 7. mai 2023 ruffen29 skrev (På 1.5.2023 den 20.01): Det er slike som liker å kalle seg for "pessimister" hvor glasset alltid er halvtomt. Grusomt selskap. Gjelder å holde seg unna slike energi vampyrer. Ja, virkelig. Usj. Har til og med møtt negative mennesker som blir sur på en når man tenker at negative mennesker liker negativitet. Neidaaa, det er bare de som får lov til å være negative... Man skal bare være en evig-glad optimistisk idiot selv.. hehe Anonymkode: 46f57...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå