Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) Negative mennesker er provoserende. De tapper en for energi og humør. Ikke særlig hyggelig å ha rundt seg. Synes det er viktig å prøve å gjøre det beste ut av situasjoner og tenke positivt. Endret 1. mai 2023 av Rødstrupa 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 Vanskelig å være uenig. På privaten unngår jeg slike. Ansatte som er slik får tilbakemeldinger. Anonymkode: f1359...610 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruffen29 Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 Det er slike som liker å kalle seg for "pessimister" hvor glasset alltid er halvtomt. Grusomt selskap. Gjelder å holde seg unna slike energi vampyrer. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Del Skrevet 1. mai 2023 Rødstrupa skrev (1 minutt siden): Negative mennesker er provoserende. De tapper en for energi og humør. Ikke særlig hyggelig å ha rundt seg. Synes det er viktig å prøve å gjøre det beste ut av situasjoner og tenke positivt. Nå er det slik at en god del mennesker ikke er i stand til å "gjøre det beste ut av situasjoner og tenke positivt". Det er ikke alltid man bare kan 'ta seg sammen'. Kanskje du heller kan fokusere på å gjøre livet bedre og kjekkere for de rundt deg? Anonymkode: e3604...118 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Del Skrevet 1. mai 2023 Helt enig. Det er rett og slett utmattende å være rundt dem. Eneste fordelen er at slike mennesker kan du kutte ut relativt enkelt uten å føle deg som en skikkelig dårlig venn. Anonymkode: 6db38...6f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Del Skrevet 1. mai 2023 Tja, synes overdrevet positive personer som ikke kan fakta er mye verre. Anonymkode: 776be...003 10 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 1. mai 2023 #7 Del Skrevet 1. mai 2023 Alt med måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Del Skrevet 1. mai 2023 Negative mennesker med humor er topp å henge med. Negative, selvhøytidelig og humorløse mennesker er pyton. Case in point: har to naboer som jeg ofte klager og sutrer med. Med hun ene ender det alltid i latter over at vi begge står i krevende situasjoner. Med hun andre føler jeg meg bare oppspist og "smitta" av elendighetstankegang og oppbrukt. Begge er negative i den forstand at det er mye snakk om fæle ting i livet. Anonymkode: 7dc2c...5b1 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå er det slik at en god del mennesker ikke er i stand til å "gjøre det beste ut av situasjoner og tenke positivt". Det er ikke alltid man bare kan 'ta seg sammen'. Kanskje du heller kan fokusere på å gjøre livet bedre og kjekkere for de rundt deg? Anonymkode: e3604...118 Temaet er ikke å bare ta seg sammen men; fokusere på at det er enkelte ting man kan tilrettelegge for at noe skal bli bedre. Prøv å se litt lysere på livet på tross av all urettferdighet, sykdom og urett som er gjort mot deg osv.osv. Når det gjelder mitt forhold til omverdenen vet du ingenting hva jeg gjør for venner og familie. Ønsker deg en god kveld 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. mai 2023 #10 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg syns de er slitsomme å være rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Del Skrevet 1. mai 2023 Rødstrupa skrev (5 minutter siden): Temaet er ikke å bare ta seg sammen men; fokusere på at det er enkelte ting man kan tilrettelegge for at noe skal bli bedre. Prøv å se litt lysere på livet på tross av all urettferdighet, sykdom og urett som er gjort mot deg osv.osv. Når det gjelder mitt forhold til omverdenen vet du ingenting hva jeg gjør for venner og familie. Ønsker deg en god kveld 🙃 Tja, med mindre du starter en tråd for å kommentere imaginære eller fremmede som er negative rundt deg, så tenker jeg at man vet noe. Jeg ønsker deg, inderlig, at bare for en dag så våkner du i en kropp og med et sinn som kjenner ut som om man har kollidert med en betongvegg. Der det lille du klarer å skrape sammen av energi går til å få i deg en skive eller ta en dusj. Videre håper jeg du møter en bekjent og får kjenne på at du ikke har energi til verken å lyve eller klistre på deg et falskt smil. Forhåpentligvis kommer du på kvelden over en tråd på et forum der du blir fortalt at du bør skamme deg fordi du ikke klarer å være positiv. Og jeg håper at noen er raus nok til å vise deg et snev av varme likevel, med sitt overskudd. Anonymkode: e3604...118 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Del Skrevet 1. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, med mindre du starter en tråd for å kommentere imaginære eller fremmede som er negative rundt deg, så tenker jeg at man vet noe. Jeg ønsker deg, inderlig, at bare for en dag så våkner du i en kropp og med et sinn som kjenner ut som om man har kollidert med en betongvegg. Der det lille du klarer å skrape sammen av energi går til å få i deg en skive eller ta en dusj. Videre håper jeg du møter en bekjent og får kjenne på at du ikke har energi til verken å lyve eller klistre på deg et falskt smil. Forhåpentligvis kommer du på kvelden over en tråd på et forum der du blir fortalt at du bør skamme deg fordi du ikke klarer å være positiv. Og jeg håper at noen er raus nok til å vise deg et snev av varme likevel, med sitt overskudd. Anonymkode: e3604...118 Min erfaring er at folk som ikke tåler "negativitet" fortrenger masse i eget liv. En versjon av toxic positivitet. Livet er ofte fælt og ofte positivt. Man burde takle å høre om begge deler fra ihvertfall nære. Anonymkode: 7dc2c...5b1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, med mindre du starter en tråd for å kommentere imaginære eller fremmede som er negative rundt deg, så tenker jeg at man vet noe. Jeg ønsker deg, inderlig, at bare for en dag så våkner du i en kropp og med et sinn som kjenner ut som om man har kollidert med en betongvegg. Der det lille du klarer å skrape sammen av energi går til å få i deg en skive eller ta en dusj. Videre håper jeg du møter en bekjent og får kjenne på at du ikke har energi til verken å lyve eller klistre på deg et falskt smil. Forhåpentligvis kommer du på kvelden over en tråd på et forum der du blir fortalt at du bør skamme deg fordi du ikke klarer å være positiv. Og jeg håper at noen er raus nok til å vise deg et snev av varme likevel, med sitt overskudd. Anonymkode: e3604...118 Wow, for en tolkning av å prøve å være et positivt og ikke et negativt menneske. Synes veldig synd på deg i grunn som ikke har innlevelse for å mene, tro og vite noe om at det ene ikke trenger å utelate det andre. Det er faktisk fullt mulig å ha en positiv tilnærming til livet, mennesker og situasjoner på tross av mye motgang og utfordringer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 1. mai 2023 #14 Del Skrevet 1. mai 2023 Helt greit å være pessimistisk anlagt, men man kan skru det litt av i møte med andre. Det handler om å ikke være slem mot andre og gi de dårlig energi. Mange av de liker å kalle seg realister, men er de egentlig det? Synes folk som overdriver i positivitet også kan være slitsomme da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 1. mai 2023 Majer skrev (2 minutter siden): Helt greit å være pessimistisk anlagt, men man kan skru det litt av i møte med andre. Det handler om å ikke være slem mot andre og gi de dårlig energi. Mange av de liker å kalle seg realister, men er de egentlig det? Synes folk som overdriver i positivitet også kan være slitsomme da. Det er ikke snake om å glise og le og klappe i hendene. Det er snakk om å være litt positiv og løsningsorientert når det røgner på feks. Ikke bare syte, klage og ikke prøve å gjøre en forskjell. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #16 Del Skrevet 1. mai 2023 Verre med sånne som lyver til seg selv (og andre) i positivitetens navn, spør du meg. Anonymkode: f97d2...938 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 1. mai 2023 #17 Del Skrevet 1. mai 2023 Svært så negativt og forsurende til selvutnevnte ikke-negativnå være. Det er uansett positive mennesker de fleste hater. Vanlige folk er verken eller, men heller negative folk enn positive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #18 Del Skrevet 1. mai 2023 Rødstrupa skrev (54 minutter siden): Negative mennesker er provoserende. De tapper en for energi og humør. Ikke særlig hyggelig å ha rundt seg. Synes det er viktig å prøve å gjøre det beste ut av situasjoner og tenke positivt. Hva er negative mennesker? Anonymkode: 252f9...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #19 Del Skrevet 1. mai 2023 Tja. Veldig positive mennesker er minst like tappende å være med, spør du meg. Anonymkode: c9091...c94 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #20 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Veldig positive mennesker er minst like tappende å være med, spør du meg. Anonymkode: c9091...c94 Verste jeg vet er å treffe et menneske som har sittet på rompa på et kontor hele dagen som er overpositiv når jeg er sliten og sur. Anonymkode: 252f9...408 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå