AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Jeg drakk litt fort tror jeg og på helt tom mage, og fikk fantomsmerter i magen i 1-2 minutter. Svelget ikke feil, har aldri skjedd før, hva kan være grunnen? det var så vond så jeg var helt på kanten av å svime av Anonymkode: 9a8be...1d4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Vet du hva fantomsmerter er??? Anonymkode: 896ff...21d 19 5
Mezzosoprena Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg drakk litt fort tror jeg og på helt tom mage, og fikk fantomsmerter i magen i 1-2 minutter. Svelget ikke feil, har aldri skjedd før, hva kan være grunnen? det var så vond så jeg var helt på kanten av å svime av Anonymkode: 9a8be...1d4 Fantomsmerter fikk du nok ikke... 6 3
Badebuksa2.0 Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Det hender, når man har operert bort magesekken. Da kan man få fantomsmerter når man spiser eller drikker.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Fantasmerter?? 😅😅 …tvilsomt Anonymkode: 6d476...038
Kalikalinka Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 Whistler skrev (2 minutter siden): Luftsmerter. Prøv rap og promp. Her er fasiten! Luftsmerter kan gjøre kjempevondt, kjenner faktisk til flere som har ringt legevakta fordi de trodde de skulle stryke med. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Jeg vil kategorisere det som fantomsmerter da jeg aldri før har hatt så store smerter noen gang på kroppen før… ja jeg vet hva fantomsmerter er, men ikke det som er temaet her, jeg spør bare hva som kan være grunnen. synes ikke dette er noe å tulle med, ha forståelse for andre Anonymkode: 9a8be...1d4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 Whistler skrev (6 minutter siden): Luftsmerter. Prøv rap og promp. Kalikalinka skrev (2 minutter siden): Her er fasiten! Luftsmerter kan gjøre kjempevondt, kjenner faktisk til flere som har ringt legevakta fordi de trodde de skulle stryke med. Tusen takk for svar begge to. Jeg drikker ofte brus men har aldri noen gang opplevd så ekstreme smerter før, hjalp ikke ved rap med en gang. Jeg må si jeg ble utrolig redd, dette er ikke noe jeg håper jeg får noen gang igjen Anonymkode: 9a8be...1d4
Whistler Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ..........jeg spør bare hva som kan være grunnen. .... Anonymkode: 9a8be...1d4 Grunnen er at du har dyttet nedpå en kald væske som inneholder kullsyre. Begge deler kan forårsake smerter i mageregionen. Er det mye gass i magen kan det hjelpe å legge seg i "doggyposisjon" for lettere å slippe ut overskuddet av gass. Det høres og ser teit ut, men det fungerer.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil kategorisere det som fantomsmerter da jeg aldri før har hatt så store smerter noen gang på kroppen før… ja jeg vet hva fantomsmerter er, men ikke det som er temaet her, jeg spør bare hva som kan være grunnen. synes ikke dette er noe å tulle med, ha forståelse for andre Anonymkode: 9a8be...1d4 Har du ikke mage, siden du kaller det fantomsmerter? Det er jo ikke så rart om folk lurer på hva du mener. Men voldsomme smerter i magen (eller andre steder) bør man jo gå til legen med uansett. Anonymkode: 0086d...a50 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #13 Skrevet 1. mai 2023 https://sml.snl.no/fantomsmerter Hvis du har operert bort magesekken din så kan det hende du har fantomsmerter, men da ville du hatt de hele tiden, ikke bare når du drakk cola. Magesmerter som går over på 1-2 minutter vil jeg tro er luftsmerter. Ingenting å bekymre seg for. Anonymkode: d09bc...275 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #14 Skrevet 1. mai 2023 Det har skjedd meg når jeg har drukket kald cola på tom mage, helt ufarlig men vondt ja. Anonymkode: c8022...4d9
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #15 Skrevet 1. mai 2023 Om du vet hva fantomsmerter er, men likevel velger å bruke ordet, må du nesten finne deg i at folk tuller. Anonymkode: d15fd...63a 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #16 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du vet hva fantomsmerter er, men likevel velger å bruke ordet, må du nesten finne deg i at folk tuller. Anonymkode: d15fd...63a Tror ikke ts egentlig vet hva det er... trur han mener "veldig sterke smerter"... Anonymkode: 896ff...21d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #17 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vil kategorisere det som fantomsmerter da jeg aldri før har hatt så store smerter noen gang på kroppen før… ja jeg vet hva fantomsmerter er, men ikke det som er temaet her, jeg spør bare hva som kan være grunnen. synes ikke dette er noe å tulle med, ha forståelse for andre Anonymkode: 9a8be...1d4 Hvis du vet hva fantomsmerter er, så vet du også at det er mildt sagt ukorrekt å kalle det du beskriver over som fantomsmerter 🤡 Anonymkode: a6fea...3ef 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #18 Skrevet 1. mai 2023 Så du har ikke mage? Fantomsmerter er smerter i et organ du ikke har. Anonymkode: 36a97...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #19 Skrevet 1. mai 2023 Du har kjent kolikksmerter. Luft i magen som verken vil opp eller ned. Det kan være ufattelig vondt! Men det går over.. Anonymkode: 4b3f3...0be 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #20 Skrevet 2. mai 2023 Cola er så etsende at det fjerner både rust og kalk. Hva tror du det gjør med magen din? Det er ikke livsfarlig i små mengder, men det er alt annet enn bra for deg. Anonymkode: 7a414...654 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå