AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Hadde ubeskyttet sex på syklusdag 10 og murringer "ut av det blå" på syklusdag 12. I følge kalenderen skulle eggløsning komme på syklusdag 18, men jeg driver ikke og tester eller noe, så jeg vet ikke med sikkerhet når den kom. Ble kanskje litt stressa for at eggløsningen kan ha kommet på syklusdag 12 (pga. murringene), og at jeg faktisk har blitt gravid? Mensen har ikke kommet ennå, og jeg merker ingen tegn på den heller, men jeg er bare en dag for sen ennå. Har litt ustabil syklus fordi jeg fødte i fjor og fikk mensen tilbake i januar, så det er litt vanskelig å vite. Tror dere det kan være noe på gang her? Har aldri murringer midt i syklusen sånn uten grunn, har bare merket det av og til i forbindelse med eggløsning. Noen erfaringer her? 😊 Anonymkode: 47959...4ad
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Må ta tiden til hjelp. Anonymkode: 0c75e...ced
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må ta tiden til hjelp. Anonymkode: 0c75e...ced Vet det 😅 Er bare så ufattelig spennende hver gang. Anonymkode: 47959...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå