AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Dere som har barn, hvordan får dere tid til å date etter brudd? Og hvordan er markedet? Umulig å finne noen om man har barn? Midten av trettiårene, to barn, slank/veltrent, normalt utseende, god jobb. I utgangspunktet ferdig med barn, men åpen for å få flere om partner har et sterkt ønske. Anonymkode: b769d...b5a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Nå har jeg bare er barn annenhver uke, men for meg som kvinne på rundt 30 år har det ikke vært noe problem i det hele tatt. Jeg har fått masse likes og meldinger på datingapper selv om jeg har vært helt åpen om det, og jeg har datet veldig attraktive menn 😊 Anonymkode: c1bd5...7f7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Er vel avhengig av hvor mye du har barna? Med barn 50%, som flertallet gjerne har nå, er det ikke noe problem, da dater man den uka man ikke har barna. Og når man er midt i 30-årene eller eldre så er det mer positivt at man alt har barn enn ikke tenker jeg. Anonymkode: f25df...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå