AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Opplever feks at jenta mi kan ha hatt veldig fine dager med ei venninne, med overnatting og kino. Dagen etter blir min datter oversett og vil leke med noen andre. Hvorfor er jenter sånn?? Hva ligger bak når det ikke har vært krangling, men bare god stemning? Anonymkode: d7be8...413
omno_guest Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Jeg vet ikke. Lær å ha flere venner enn kun ei venninne ?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Ja, hun har flere venner heldigvis. Jeg blir bare helt satt ut av at tilsynelatende gode venner kan svikte sånn når de møter noen andre som er mere interessant. Ts Anonymkode: d7be8...413
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Jeg ville ikke sett på det som er svik at 8-9 år gamle jenter switcher litt mellom hvem de leker med. Leker din datter med de samme hver eneste dag? Jeg har en datter på den alderen selv, og det svinger litt med dagsform og humør hvem hun ender opp med å leke med. Men alt i alt leker hun fint med de fleste jentene i klassen, og har felles interesser eller likheter med alle på forskjellige områder. Når det er sagt, så er det jo ikke greit å utestenge, men kanskje ikke lære datteren din at hun alltid skal være førstepri hos vennene sine? Da kan det fort ende opp med at hun blir såret og skuffet over noe som egentlig er helt normalt 🙂 Anonymkode: 520ef...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Helt ok at hun ikke er førstepri alltid, er bare måten jenter er på, helt tydelig at de skal poengtere hvor artig de har det foran henne. Anonymkode: d7be8...413 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Det må jo være lov å leke med flere enn bare én. Tror ikke det er en typisk jenteting. Anonymkode: 47e1d...08c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Jeg skjønner hva du mener ts, og det handler ikke om at man bare må leke med én. Det handler om at man rett og slett blir oversett og er totalt uinteressant. Jeg har sett dette mye hos min datter på 12 år også, og det er nok ikke så lett å forholde seg til. Min datter har heller ikke helt skjønt hvorfor de har det kjempefint én dag, og neste dag blir hun knapt sett på. Dette er nok ganske typisk jenter. Har to sønner, og der er det ikke slik. Anonymkode: 2968b...cc2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 Har også gutter der det ikke er slik. Det er vanskelig å forstå seg på, og jeg får vondt av datteren min. Ts Anonymkode: d7be8...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå