Gå til innhold

Hadde dere ulike tidlige symptomer i de forskjellige svangerskapene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde veldig ømme pupper som kom allerede samtidig som festeblødningen sist jeg var gravid. Nå vet jeg ikke om jeg er gravid, men jeg har et ørlite håp om det, selv om det denne gangen ville vært et "uhell" 😅. Mensen er iallefall sen, og vi glemte å hoppe av i svingen litt før menskalenderen mente jeg skulle ha eggløsning sist, så muligheten er jo absolutt tilstede.

Vi hadde egentlig tenkt å vente en del måneder, eller kanskje til og med et år før vi begynte å prøve på andremann, men nå kjenner jeg altså at jeg blir skuffa om mensen kommer. Derfor lurer jeg på om dere merket stor forskjell i ulike svangerskap på symptomene dere hadde. Høres det sannnsynlig ut at jeg hadde veldig merkbare symptomer kjempetidlig sist, men ikke merker noe nå?

Anonymkode: 680ca...c0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde masse mensmurringer med første men nesten ikke med andre.

Anonymkode: 868fa...18c

AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg var gravid hadde jeg veldig ømme pupper i starten. Det skjedde ikke de andre to gangene. Er i ettertid usikker på hva som var faktisk graviditetssymptom og hva som bare er variasjoner i min vanlige syklus (har gått på hormonprevensjon mesteparten av mitt voksne liv, og har blitt relativt raskt gravid når vi først prøvde, så har ikke alt for mange sykluser å sammenligne. Men virker som jeg har ømme pupper etter eggløsning generelt og første gangen jeg var gravid var et ekstrem-tilfelle?). 

Uansett, fasiten var at jeg ikke kunne tolke symptomer sikker ene eller andre veien før jeg hadde positiv test og uteblitt mens. Og det gir jo egentlig mening, de "ekte" graviditetssymptomene kommer av hcg-hormonet, som er det testen slår ut på også. 

Anonymkode: c448a...c7b

AnonymBruker
Skrevet

100% forskjellige symptomer. 

100% lik kjønn også 🤣🤣🤣

Anonymkode: b40aa...454

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens, da lever det lille håpet mitt videre enn så lenge 😊

Anonymkode: 680ca...c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...