Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. En jeg har truffet nå i ca 7 måneder har lite tid til meg. Det er ikke så rart: Han har et lit barn annenhver dag på dagtid,  i tillegg bruker han mye tid på å bygge et hus til seg selv. Jeg ser han derfor ofte bare 1 gang i uka, selv om vi bor nært hverandre. Jeg har selv barn annenhver uke og kjenner jo på at jeg jeg gjerne skulle sett han mer.  I tillegg kan han ofte ikke overnatte, selv om han ikke har barnet hos seg selv, fordi han alltid skal bygge på det huset ,sent om natta, og tidlig på morgenen. Ofte har han bare tid til meg maks 4 timer i uka. Det første han sier når han kommer til meg er ofte: "I dag må jeg gå tidlig". I tillegg har jeg fått høre at han syns det er stress å måtte svare på snapper. Jeg tørr derfor ikke sende snap til han. Han sender lite til meg og, fordi da må han jo svare tilbake og han har rett og slett ikke tid.  Jeg begynner likevel å bli forelska i han. Han har følelser for meg, men er nok ikke forelska. Han kan ikke si noe mer om hvordan det vil gå, men utelukker ikke et forhold på sikt, det trenger han tid på å finne ut av (som vi jo ikke har). Det preger meg veldig at vi har så lite tid, det blir ofte veldig stress når vi ses. Jeg har vært usikker på om han bare ses for sex, men tror ikke det.  Nå er det litt slik at han foreslår når vi kan treffes, og jeg prioriterer det høyt og gleder meg masse til det og det er fint.  Jeg har sagt til han at jeg kan ha det slik en stund, men da trenger jeg å kjenne meg viktigere enn huset noen få ganger innimellom, og det gjør jeg ikke nå. Huset er ferdig i juli, men vet jo at det gjenstår mye arbeid og at jeg alltid vil være nedprioritert. Er likevel forelska og klarer ikke å slippe han. Hva bør jeg gjøre? Gå? Bli? Vi er ikke sammen altså, men vi liker å ses.  Kjenner kanskje at jeg behandler meg selv med litt lite respekt når jeg blir i en slik relasjon. Har merket at jeg er mye frustrert og at jeg ofte blir skuffet.  Mangler og en viss bekreftelse på følelser fra han og føler jeg har mye mer å gi i relasjonen enn han. Så det er litt vanskelig. Noen tips?

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slakk litt på strikken. Neste gang han vil møtes så si nja tja, og si det får bli en annen dag. La han kjenne litt på savnet etter deg. Jeg hadde krevd at føler han at han må dra tidlig denne gangen også så får han la være å komme i det hele tatt, og heller ta turen en dag han faktisk har tid til deg. 

Da finner du jo også ut om han er noe å satse på. For savner han deg ikke og gjør ikke noen innsats i å ha deg værende så er det jo ikke vits å være sammen. Med mindre du vil være sammen med en udugelig noldus da

Anonymkode: dbd2d...e36

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg syns du fortjener å være sammen med en mann som er forelsket i deg og som prioriterer deg. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette går neppe bra- du blir tatt for gitt og ikke behandla bra. Trekk deg rolig tilbake - sørg for at det ikke passer hver gang han vil sees selv om du gjerne vil- da ser du hvordan han egentlig er - sklir det ut eller skjerper han seg av eget initiativ? 

Anonymkode: 421a6...dbe

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært hjemme hos ham? Har du møtt venner? Har han lagt deg til på Facebook,  insta, snap og svarer på meldinger  tar tlf når du ringer og det er andre rundt ham? Har du evt hilst på barnet?

Hvis du kan svare nei på mesteparten av dette er han mest sannsynlig ikke singel. 

Anonymkode: 227e6...dc0

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan møttes dere? For jeg skjønner ikke helt hvorfor man er på leting hvis man egentlig ikke har tid til å ha en kjæreste. Og det har han jo ikke

Med mindre det åpenbare: at han bare ville ha noen å ligge med.

Hvor gammelt er barnet?

Anonymkode: 1de00...3cf

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du vært hjemme hos ham? Har du møtt venner? Har han lagt deg til på Facebook,  insta, snap og svarer på meldinger  tar tlf når du ringer og det er andre rundt ham? Har du evt hilst på barnet?

Hvis du kan svare nei på mesteparten av dette er han mest sannsynlig ikke singel. 

Anonymkode: 227e6...dc0

Ja, det er dessverre en mulighet 😕

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Sett deg selv i respekt og sett deg selv først. Si til han at i og med han har så liten tid så kan dere eventuelt ses når han har bedre tid til deg. Og for all del, ikke kom løpende hver gang han roper. 

Anonymkode: b556a...cb3

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi har aldri møtt barna til hverandre. Vi møttes på tinder. Jeg er litt redd for at han bruker meg til han finner noen andre ja. Han unngår delvis samtaler om følelser, som jeg søker etter. Men vi har det så fint sammen når vi treffes! Men det er bare oss to. Jeg blir veldig usikker på han, spesielt når han sier at det er stress å få sende snap.  Jeg syns jo det er superkoselig og blir glad hver gang han tar kontakt.  Det blir ofte til at han tar kontakt med meg for å høre om vi skal treffes. Alt blir på hans premisser.  Og det er vondt at han alltid har så lite tid. Så det føles litt feil. Og jeg kjenner jo at om vi skal finne ut av dette trenger vi jo mer tid. Er litt redd for at jeg alltid vil være nedprioritert i livet hans. Samtidig er det KJEMPETUNGT å si nei til han. For det eneste jeg vil er jo å treffe han.. Men jeg skal prøve å si nei neste gang... 

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
Anonym35 skrev (Akkurat nå):

Vi har aldri møtt barna til hverandre. Vi møttes på tinder. Jeg er litt redd for at han bruker meg til han finner noen andre ja. Han unngår delvis samtaler om følelser, som jeg søker etter. Men vi har det så fint sammen når vi treffes! Men det er bare oss to. Jeg blir veldig usikker på han, spesielt når han sier at det er stress å få sende snap.  Jeg syns jo det er superkoselig og blir glad hver gang han tar kontakt.  Det blir ofte til at han tar kontakt med meg for å høre om vi skal treffes. Alt blir på hans premisser.  Og det er vondt at han alltid har så lite tid. Så det føles litt feil. Og jeg kjenner jo at om vi skal finne ut av dette trenger vi jo mer tid. Er litt redd for at jeg alltid vil være nedprioritert i livet hans. Samtidig er det KJEMPETUNGT å si nei til han. For det eneste jeg vil er jo å treffe han.. Men jeg skal prøve å si nei neste gang... 

Og det er alltid hjemme hos deg?

Skrevet

Jeg har vært hos han, men han bor i en liten leilighet mens han bygger hus.  Jeg har litt større plass. Derfor møtes vi hos meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Anonym35 skrev (1 minutt siden):

Fire timer i uka? 

Det er jammen ikke mye nei. Du bare forer ham og så har dere sex og så må han gå hjem og bygge hus på natta? 😬

Anonymkode: ca965...e51

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

All fornuft tilsier at jeg burde bryte dette. Men jeg klarer ikke! Hver gang tenker jeg at jeg skal gjøre det. Men jeg er jo forelska. Så da klarer jeg ikke. Vil bare være med han. 

Skrevet

Ja. Noen ganger kommer han kl. 20.00 og går da 2400. I går sa han: " Jeg kan komme kl. 18.00". Jeg ble kjempeglad! Endelig hadde han tid. Men neida.. Han måtte gå kl. 22.00 fordi han skulle hjem å bygge hus. ALDRI har han god tid og kan bare være med meg... Så blir jeg litt skuffa. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym35 skrev (1 minutt siden):

All fornuft tilsier at jeg burde bryte dette. Men jeg klarer ikke! Hver gang tenker jeg at jeg skal gjøre det. Men jeg er jo forelska. Så da klarer jeg ikke. Vil bare være med han. 

Så bra at du vet dette, i det minste.

Anonymkode: ca965...e51

Skrevet

Ja vi har sex hver gang vi møtes omtrent. Så prater vi litt / lager mat. Så går det gjerne 2 dager før han sender en melding igjen. Lite kontakt i mellom de gangene vi møtes. Men han har følelser for meg og er glad i meg sier han. 

Skrevet (endret)
Anonym35 skrev (25 minutter siden):

Hei. En jeg har truffet nå i ca 7 måneder har lite tid til meg. Det er ikke så rart: Han har et lit barn annenhver dag på dagtid,  i tillegg bruker han mye tid på å bygge et hus til seg selv. Jeg ser han derfor ofte bare 1 gang i uka, selv om vi bor nært hverandre. Jeg har selv barn annenhver uke og kjenner jo på at jeg jeg gjerne skulle sett han mer.  I tillegg kan han ofte ikke overnatte, selv om han ikke har barnet hos seg selv, fordi han alltid skal bygge på det huset ,sent om natta, og tidlig på morgenen. Ofte har han bare tid til meg maks 4 timer i uka. Det første han sier når han kommer til meg er ofte: "I dag må jeg gå tidlig". I tillegg har jeg fått høre at han syns det er stress å måtte svare på snapper. Jeg tørr derfor ikke sende snap til han. Han sender lite til meg og, fordi da må han jo svare tilbake og han har rett og slett ikke tid.  Jeg begynner likevel å bli forelska i han. Han har følelser for meg, men er nok ikke forelska. Han kan ikke si noe mer om hvordan det vil gå, men utelukker ikke et forhold på sikt, det trenger han tid på å finne ut av (som vi jo ikke har). Det preger meg veldig at vi har så lite tid, det blir ofte veldig stress når vi ses. Jeg har vært usikker på om han bare ses for sex, men tror ikke det.  Nå er det litt slik at han foreslår når vi kan treffes, og jeg prioriterer det høyt og gleder meg masse til det og det er fint.  Jeg har sagt til han at jeg kan ha det slik en stund, men da trenger jeg å kjenne meg viktigere enn huset noen få ganger innimellom, og det gjør jeg ikke nå. Huset er ferdig i juli, men vet jo at det gjenstår mye arbeid og at jeg alltid vil være nedprioritert. Er likevel forelska og klarer ikke å slippe han. Hva bør jeg gjøre? Gå? Bli? Vi er ikke sammen altså, men vi liker å ses.  Kjenner kanskje at jeg behandler meg selv med litt lite respekt når jeg blir i en slik relasjon. Har merket at jeg er mye frustrert og at jeg ofte blir skuffet.  Mangler og en viss bekreftelse på følelser fra han og føler jeg har mye mer å gi i relasjonen enn han. Så det er litt vanskelig. Noen tips?

Herregud, er det mulig. Du sier han ikke er forelsket i deg, ikke har tid til deg?! Dere har hatt kontakt sporadisk i 7 mnd. Unnskyld meg men tror du det er håp? Ville ‘’stengt ned’’. Prøv å ikke være så tilgjengelig, møt andre, hygg deg m/venner. Tiden går fort, hvem vet hva juli-august bringer?

Endret av Rødstrupa
  • Hjerte 1
Skrevet

Enig i det. Han har betydd mye for meg disse månedene. Det er ikke så lett å finne en ny som jeg liker.  Men jeg klarer ikke å se etter en ny når jeg er i dette udefinerte forholdet her. Men jeg ser mer og mer at dette gir meg mer frustrasjon og skuffelse enn glede. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min bare at han har 2 barn. Er han samme type mann, blir det aldri bedre! Han hadde aldri tid og måtte ditt og datt og jobber hele tiden! 

Anonymkode: a2b8f...17e

• Hjerte 1
Skrevet

Vi ligger bare med hverandre. Men vi er begge på tinder... Og begge er jo single. Så begge har vel prata litt med andre på tinder. Men jeg har ikke klart å legge energi inn i samtaler med andre når jeg egentlig bare vil treffe han. Så jeg er lite på tinder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...