Gå til innhold

Skyggestrek på babyplan

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det så vanlig og få skyggestrek på disse tidlig testene? Eller har jeg bare «streksyn»? 😅 120079xf341d.jpg

Anonymkode: 23f0d...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også det på mine..

Anonymkode: cea8e...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg fikk også det på mine..

Var du gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skyggestrek på tidligtestene, men aldri på vanlig test. Når jeg var gravid fikk jeg positiv på begge samtidig, så har ikke troen på tidligtester. He lest om mange som også har dårlig erfaring med tidligtestene til babyplan

Anonymkode: 36334...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg fikk skyggestrek på tidligtestene, men aldri på vanlig test. Når jeg var gravid fikk jeg positiv på begge samtidig, så har ikke troen på tidligtester. He lest om mange som også har dårlig erfaring med tidligtestene til babyplan

Anonymkode: 36334...e73

Jeg har iallfall fått 2-3 skyggestreker denne mnd og så begynte jeg å blø i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skyggestreker flere ganger på de. Til og med måneden jeg ikke hadde prøvd 😅 De gangene jeg har hvert gravid har strekene økt i styrke fort så du får ta en test i morgen å se om du ser en økning 😊

Anonymkode: 56444...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har fått skyggestreker flere ganger på de. Til og med måneden jeg ikke hadde prøvd 😅 De gangene jeg har hvert gravid har strekene økt i styrke fort så du får ta en test i morgen å se om du ser en økning 😊

Siden jeg begynte å blø, så tviler jeg sterkt på at det er babystrek. Men syns det er rart at man skal få flere tester med skyggestreker 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Siden jeg begynte å blø, så tviler jeg sterkt på at det er babystrek. Men syns det er rart at man skal få flere tester med skyggestreker 😥

Ja enig. Jeg sendte de en Mail og fikk tilsendt nye, men var skyggestreker på de også. Rimelig irriterende da du får et falskt håp. I mine tidligere prøveperiode (noen år tilbake) fikk jeg aldri skyggestrek. Mulig de har endrer noe på testene 🤷‍♀️ 

Jeg trodde kanskje jeg hadde kjemiske graviditeter så prøvde en dag jeg med sikkerhet visste jeg ikke kunne få positiv test. Å fikk skyggestreker på begge testene jeg tok. Så nå stoler jeg ikke på de før jeg ser en økning 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig med skyggestreker på tidlig tester. de måler lavt hcg og vil kunne gi skygger ned til hcg 3-4. alt hcg under 5 er ikke gravid. Denne er negativ. 

Anonymkode: 8efe0...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 20.12):

Var du gravid? 

Nei😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 12.30):

Ja enig. Jeg sendte de en Mail og fikk tilsendt nye, men var skyggestreker på de også. Rimelig irriterende da du får et falskt håp. I mine tidligere prøveperiode (noen år tilbake) fikk jeg aldri skyggestrek. Mulig de har endrer noe på testene 🤷‍♀️ 

Jeg trodde kanskje jeg hadde kjemiske graviditeter så prøvde en dag jeg med sikkerhet visste jeg ikke kunne få positiv test. Å fikk skyggestreker på begge testene jeg tok. Så nå stoler jeg ikke på de før jeg ser en økning 😅

Ja, det er veldig kjipt! 😔

AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 19.44):

Veldig vanlig med skyggestreker på tidlig tester. de måler lavt hcg og vil kunne gi skygger ned til hcg 3-4. alt hcg under 5 er ikke gravid. Denne er negativ. 

Anonymkode: 8efe0...4dd

Såpass ja! 

AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 20.21):

Nei😔

😔 samme her.. fikk blendahvite tester nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått det, uten å være gravid da. Mine tester var alltid blendahvite dersom jeg ikke var gravid. 7-8 dpo fikk jeg svake streker som ble sterkere og sterkere. 

Anonymkode: 9766f...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har aldri fått det, uten å være gravid da. Mine tester var alltid blendahvite dersom jeg ikke var gravid. 7-8 dpo fikk jeg svake streker som ble sterkere og sterkere. 

Testene ble aldri sterkere 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Testene ble aldri sterkere 😕

Det var leit. Det kan og ha vært en kjemisk graviditet. Da streifer egget innom før det slipper. Etter en kjemisk graviditet er det lettere å bli gravid igjen. Lykke til med prøvingen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det var leit. Det kan og ha vært en kjemisk graviditet. Da streifer egget innom før det slipper. Etter en kjemisk graviditet er det lettere å bli gravid igjen. Lykke til med prøvingen!

Tusen takk! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...