AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Kom i snakk med en dame i forbindelse med en felles interesse. Helt vennskapelig og hyggelig tone, ikke noe mer. Merket at hun ofte søker seg til meg på disse ukentlige kursene vi går på og tenkte ikke så mye over det annet en at vi hadde en god tone. Så for noen uker siden sendte hun meg en melding, først i forbindelse med felles interessen, men så ble det meldinger om løst og fast. Hun tar initiativ til å sende meldinger flere ganger om dagen, jeg svarer utfyllende og hyggelig på meldingene som blir sendt, men starter ikke samtaler selv. Jeg synes hun er veldig trivelig, særlig når vi snakker om felles hobby så for min del er det trivelig med kontakten. Nå spurte hun om å gå på topptur sammen, jeg vet helt ærlig ikke om jeg burde dra. For hun er allerede gift og i ett forhold. Er ikke det litt rart da og be en annen mann med på tur? Jeg er så i tvil om hva som er greia her, jeg kan for eksempel si at jeg skal skifte dekk på bilen og da svarte hun at hun ikke hadde hatt noe imot om jeg skiftet dekk på hennes bil i samme slengen. En annen gang nevnte hun at hun hvis jeg hadde vert på den konserten hadde hun reist hun også. Jeg vil si 90% av praten er vennskapelig og hobby relatert, men så kommer det noen små hint som eksemplene ovenfor og da blir jeg så i tvil om hun flørter. Jeg ønsker ikke å involvere meg med en gift dame og være han fyren, samtidig har jeg heller ikke lyst til å være innbilsk om hun kun er hyggelig. Hva tror dere? Vennskapelig eller flørt? Anonymkode: fd1a8...3e6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Ta utgangspunkt i at det er vennskapelig. Høres sånn ut for meg. Anonymkode: 484b4...997
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Om en dame er interessert i deg så vet du det. Det er ingen unntak til denne regelen egentlig. Men hun liker deg jo tydeligvis godt som en venn da Anonymkode: f7cdf...a29
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Jeg synes hun virker innpåsliten. Anonymkode: cf914...75c 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes hun virker innpåsliten. Anonymkode: cf914...75c Om hun hadde vært en mann hadde du sagt "sosial og omgjengelig" Anonymkode: 484b4...997
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Om hun hadde vært en mann hadde du sagt "sosial og omgjengelig" Anonymkode: 484b4...997 Nei, det hadde nesten vært enda verre. Dette er jo åpenbart flørting. Og ikke elegant engang. Altså, fiske etter dekkskift? En gift kvinne. Anonymkode: cf914...75c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Synes hun oppfører seg upassende for å være en gift person. Anonymkode: e7529...4f0 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det hadde nesten vært enda verre. Dette er jo åpenbart flørting. Og ikke elegant engang. Altså, fiske etter dekkskift? En gift kvinne. Anonymkode: cf914...75c Ja jeg syntes jo denne var spesiell jeg også. Er derfor jeg er i tvil, hun har da allerede noen til å skifte dekk så jeg syntes det var en rar ting å si, men muligens hun prøvde å være vittig? Anonymkode: fd1a8...3e6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ta utgangspunkt i at det er vennskapelig. Høres sånn ut for meg. Anonymkode: 484b4...997 Ja, jeg tenkte jo også det. Jeg er nysingel etter ett langt forhold der dama var utro, mulig jeg overtenker hele situasjonen på grunn av det. Anonymkode: fd1a8...3e6
Kathrina Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 Hun virker spesiell- hold deg 'unna 'er nå mitt råd. Et vennskap med en mann👌- tommel opp-ikke med en gift dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå