AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 År etter år… ja, jeg er klar over det paradoksale her, jeg er der jo jeg også, men faktisk bare av og til. Men altså, jeg har hatt et av og på forhold i 6 år, og har i noen av-periodene logget meg på Møteplassen og Match. Der finner jeg akkurat de samme mennene, år etter år. Jeg har profil uten bilde og forskjellige navn, så de kjenner ikke meg (har hatt flere profiler igjennom disse årene). Men hva er greia? De er der like standhaftige hver gang, er like aktive og frempå for kontakt. Fint det altså, men lykkes de aldri gjennom disse årene? Jeg sikter til menn mellom 45 og 60 her. Hva er greia med disse mennene? Og helt ærlig, jeg kan på en måte forstå at noen av de står der uten å lykkes, for enkelte av de ser jo bare ikke ut. Har ikke mannfolk greie på å ta ordentlige bilder av seg selv heller, vil de virkelig se helt idiot ut? Gir opp! No offence, men det er jammen ikke rart det er mange single damer her i landet! Anonymkode: 9d5e6...b0b 3
Arild37 Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 (endret) Jeg er litt yngre, 38 år, men jeg har også vært innom i perioder på de 8 årene siden jeg lagde første profil, siden jeg har hatt noen forhold på den tiden, og også sett at det er en del damer som går igjen, men kanskje enda mer rart, akkurat samme bildene. Men kan jo bare være sånn at de har vært litt av og på som mange andre, ikke at de har vært aktiv der konstant i 8 år Endret 1. mai 2023 av Arild37 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Som mann kan jeg si at det er de samme kvinnene som går igjen også. Ga opp nettdating for mange år siden. Enklere å bli hooket opp av felles bekjente. Anonymkode: b1496...76c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Greia er naturligvis at de vil ha dame, og de gir ikke opp. De har ikke bra nok utseende da tydeligvis Anonymkode: e18ae...21e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Tenker i grunnen det er de særeste og minst realistiske folkasom blir igjen. Trebarnsmora i lavtlønnsyrker som vil ha kjekkeste og rikeste barnløse karen, eller den aldrende harrygubben som vil ha ung jomfru. Begge stillet litt urealistiske forventninger. Anonymkode: c4764...c0e 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Det har jeg også lagt merke til, en del av dem ser jo faktisk helt ok ut, men jeg ser jo også at en del av dem bruker samme bilde som forrige gang jeg var singel, for 6 år siden. Anonymkode: 2f0dc...c80 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Er mann og kom ut av et fem år langt forhold før jul. Lagde meg en profil igjen nylig. Jammen er mange av de samme damene der ennå. Aner ikke om de har hatt sine pauser på samme måte som meg da, det er jo mulig. Anonymkode: e9695...1ed 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er mann og kom ut av et fem år langt forhold før jul. Lagde meg en profil igjen nylig. Jammen er mange av de samme damene der ennå. Aner ikke om de har hatt sine pauser på samme måte som meg da, det er jo mulig. Anonymkode: e9695...1ed Og noen har samme bilde enda 😀😀 Anonymkode: e9695...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Jeg bare deaktiverer profilen når jeg har kjæreste eller dater noen seriøst. Jeg lager ikke ny profil på ny side om ting ikke gikk etter planen og jeg er singel igjen. Flere jeg har vært i kontakt med gjør akkurat det samme. At noen har brukt en date side i 6 år betyr ikke at de har vært singel hele tiden. Anonymkode: cd4e1...cfc 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): År etter år… ja, jeg er klar over det paradoksale her, jeg er der jo jeg også, men faktisk bare av og til. Men altså, jeg har hatt et av og på forhold i 6 år, og har i noen av-periodene logget meg på Møteplassen og Match. Der finner jeg akkurat de samme mennene, år etter år. Jeg har profil uten bilde og forskjellige navn, så de kjenner ikke meg (har hatt flere profiler igjennom disse årene). Men hva er greia? De er der like standhaftige hver gang, er like aktive og frempå for kontakt. Fint det altså, men lykkes de aldri gjennom disse årene? Jeg sikter til menn mellom 45 og 60 her. Hva er greia med disse mennene? Og helt ærlig, jeg kan på en måte forstå at noen av de står der uten å lykkes, for enkelte av de ser jo bare ikke ut. Har ikke mannfolk greie på å ta ordentlige bilder av seg selv heller, vil de virkelig se helt idiot ut? Gir opp! No offence, men det er jammen ikke rart det er mange single damer her i landet! Anonymkode: 9d5e6...b0b samme har jeg inkludert meg selv ha ha ha.. .ikke bare på en dating app men de samme dukker opp på alle dating appene jeg har vært borti. Så sitter vi der da på hver vår tue ha ha ha. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 Det KAN hende at de er i samme situasjon som deg (og meg), kun er der inne i perioder og flere år eller måneder uten å være der inne og har gode sunne relasjoner i mellom eller nok med seg selv og tilsidesatt dating for en stund før de prøver igjen. MEN en tendens jeg har erfart med flere av disse mennene er at når man gir de en sjanse er oppførselen deres HELT ufyselig. Menn som ser ut som svigermors drøm på bildet, god utdanning, ofte til og med sånn at man ikke skjønner hvorfor ingen andre har tatt de - men som sitter på date og viser seg at er rasist eller misogynist, eller hvor det kommer frem at de ikke vil gjøre en eneste innsats for å være greie mot damer men forventer at damer skal opphøye de som guder. En av de jeg møtte sa sånn "Damer må gjøre seg fortjent til respekt", en annen av dem digget Trump og en tredje klikket og kalte meg feit (jeg veier 53 kg og har BMI på 19,nær undervektig) og stygg på chat før vi hadde møttes og dro hele "Dere damer er bare ute etter oppmerksomhet og gir aldri noe tilbake, vedder på du skal pule en annen"-regla fordi jeg ikke kunne avtale date den lørdagen han ville fordi jeg skulle i bursdag til niesen min og høflig svarte når han spurte at jeg ikke kunne pga det og sa jeg kunne alle andre dager uken etter. Han hadde jeg matchet med to ganger over en periode på 1,5 år jeg har sett han der i hvertfall over 6-7 år. Så når de viser seg å være sånn så er det ikke rart hvis de er evig single og stuck på Tinder i en desperat søken på noen som finner seg i dritten dems. Og når man ikke gjør det så er tendensen "jævla hurpe, du er stygg uansett og skal føle deg heldig for at jeg ville gi deg en sjanse. Alle damer er horer".... Anonymkode: e4b12...3c6 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 men hvis de har de samme bildene kan det vel indikere at de er veldig late…? 😅 at de ikke gidder… Anonymkode: 80619...b65
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #13 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det KAN hende at de er i samme situasjon som deg (og meg), kun er der inne i perioder og flere år eller måneder uten å være der inne og har gode sunne relasjoner i mellom eller nok med seg selv og tilsidesatt dating for en stund før de prøver igjen. MEN en tendens jeg har erfart med flere av disse mennene er at når man gir de en sjanse er oppførselen deres HELT ufyselig. Menn som ser ut som svigermors drøm på bildet, god utdanning, ofte til og med sånn at man ikke skjønner hvorfor ingen andre har tatt de - men som sitter på date og viser seg at er rasist eller misogynist, eller hvor det kommer frem at de ikke vil gjøre en eneste innsats for å være greie mot damer men forventer at damer skal opphøye de som guder. En av de jeg møtte sa sånn "Damer må gjøre seg fortjent til respekt", en annen av dem digget Trump og en tredje klikket og kalte meg feit (jeg veier 53 kg og har BMI på 19,nær undervektig) og stygg på chat før vi hadde møttes og dro hele "Dere damer er bare ute etter oppmerksomhet og gir aldri noe tilbake, vedder på du skal pule en annen"-regla fordi jeg ikke kunne avtale date den lørdagen han ville fordi jeg skulle i bursdag til niesen min og høflig svarte når han spurte at jeg ikke kunne pga det og sa jeg kunne alle andre dager uken etter. Han hadde jeg matchet med to ganger over en periode på 1,5 år jeg har sett han der i hvertfall over 6-7 år. Så når de viser seg å være sånn så er det ikke rart hvis de er evig single og stuck på Tinder i en desperat søken på noen som finner seg i dritten dems. Og når man ikke gjør det så er tendensen "jævla hurpe, du er stygg uansett og skal føle deg heldig for at jeg ville gi deg en sjanse. Alle damer er horer".... Anonymkode: e4b12...3c6 jepp… sykt usexy.. hehe. 😭😭😭 Anonymkode: 80619...b65 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #14 Skrevet 1. mai 2023 Samme på singelgrupper på Facebook. Samme mannfolk som kommenterer på nesten alle damer som legger ut innlegg. Endel er tydelig veldig desperate. Og blir sur for at jeg er på singelgruppe når jeg ikke ønsker kjæreste. Jeg er der for å bli kjent med andre som er single. Er ikke med i grupper som feks heter: single/vi som søker kjærligheten. Anonymkode: 7cb19...efc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #15 Skrevet 1. mai 2023 Er du bedre enn disse mennene fordi du har vært i et forhold? De fleste som er sammen med noen har jo bare funnet seg en like stor tulling som seg selv. Fint for dem, men et forhold er jo ikke et kvalitetstegn i seg selv. Jeg var også single i mange år, plutselig fant jeg en og var sammen med han i et par år - og jeg var akkurat den samme åkke som. Slutt å se ned på single og slutt å tro at dere er noe fordi dere har vært sammen med noen ❤️ Anonymkode: bb001...217 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #16 Skrevet 1. mai 2023 Mange single damer er det overhodet ikke. Og gjennomsnittlig singeltid for en kvinne er rundt 6 måneder. Mens gjennomsnittlig singeltid for en mann er hele livet. Anonymkode: 8a00c...cf5 1
Bombasi Skrevet 1. mai 2023 #17 Skrevet 1. mai 2023 (endret) Sånn er det hos kvinner også. Gikk år mellom siste og neste gang jeg logget meg inn, og de samme kvinnene +/- 20% (sånn issh) var der enda. Faktisk litt deprimerende å være vitne til. Ikke på mine vegne, men deres. Trodde det skulle være mer gjennomtrekk av folk på slike apper/nettsider, men det er det altså ikke. Det viser jo bare hvor dårlige appene/sidene og datinglivet er. Endret 1. mai 2023 av Bombasi 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #18 Skrevet 1. mai 2023 Bombasi skrev (24 minutter siden): Sånn er det hos kvinner også. Gikk år mellom siste og neste gang jeg logget meg inn, og de samme kvinnene +/- 20% (sånn issh) var der enda. Faktisk litt deprimerende å være vitne til. Ikke på mine vegne, men deres. Trodde det skulle være mer gjennomtrekk av folk på slike apper/nettsider, men det er det altså ikke. Det viser jo bare hvor dårlige appene/sidene og datinglivet er. Akkurat sånn jeg opplever det også, ren skuff 😂 Og ja, jeg har ikke tro på disse appene mer. Og så det er sagt, jeg er ganske sikker på at flere av disse mennene og kvinnene er evig single av en grunn. Ser at mange av mennene er så tåpelige at de forbanner kvinnene åpenlyst på «veggen» på Møteplassen. De uttrykker frustrasjon over å aldri få napp! At det går an, som om det skulle føre til at de får flere interesserte 😅🙈 Anonymkode: 9d5e6...b0b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Skrevet 2. mai 2023 Må si jeg blir litt sjokkert over folk som har som normaltilstand å ha en profil på datingside, og som bare pauser den når de er sammen med noen. Hadde jeg truffet en sånn fyr, hadde jeg skygga banen rimelig fort. Oser ...mangel på evne til å stå i ting over tid, samt instrumentelt forhold til kjærligheten. Kjæreste er kjæreste, liksom. Ville sett på et sånt menneske som ute av stand til å inngå i langsiktige og forpliktende forhold, som alltid innebærer en grad av gjensidig tilpasning/forhandling. Anonymkode: c4764...c0e 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #20 Skrevet 2. mai 2023 Enig med deg i det! Var på tinder for 6 år siden. Ble singel for ett år siden og laget ny konto. Mange jeg kjenner igjen. klart det kan være tilfeldig, at de også har blitt single på nytt Anonymkode: 1cb54...faf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå