AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Jeg har lest at fysioterapi kan være med i opptjening av frikort. Men gjelder det bare de der man er henvist fra lege? Eller der det står at de har driftstilskudd? Hva betyr egentlig driftstilskudd? Anonymkode: fcb04...d94
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Gjelder de med driftstilskudd. Dvs at kommunen/Helfo betaler for deler av drifta. Anonymkode: c1cbb...079
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lest at fysioterapi kan være med i opptjening av frikort. Men gjelder det bare de der man er henvist fra lege? Eller der det står at de har driftstilskudd? Hva betyr egentlig driftstilskudd? Anonymkode: fcb04...d94 Har ikke trengt henvisning til fysio siden 2017-ish. Så lenge det ikke er privat praktiserende,går det inn under egenandelstaket. Anonymkode: 8433d...aef
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Legene henviser ikke til fysioterapi. Du tar selv kontakt med fysioterapeut. Anonymkode: 5ec3d...8a8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke trengt henvisning til fysio siden 2017-ish. Så lenge det ikke er privat praktiserende,går det inn under egenandelstaket. Anonymkode: 8433d...aef Trodde de aller fleste var privat. Får se om jeg finner en bra i kommunen da. Anonymkode: fcb04...d94
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke trengt henvisning til fysio siden 2017-ish. Så lenge det ikke er privat praktiserende,går det inn under egenandelstaket. Anonymkode: 8433d...aef De fleste er privatpraktiserende, men inngår i avtalen. Anonymkode: 5ec3d...8a8
Taluno Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Mange kommuner har lister over fysioterapeuter med avtale på sine nettsider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå