AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Hei Noen i familien min følger med på hva jeg selger på finn.no. hun har lagret adressen min på finn slik at hun får alle varsler hver gang jeg legger ut noe. Går det ann å endre det på innstillinger slik at hun ikke får varsler hver gang jeg legger ut noe? Anonymkode: 036e7...5e4
anonymius1 Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Du kan iallefall skjule adressen din i annonser. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei Noen i familien min følger med på hva jeg selger på finn.no. hun har lagret adressen min på finn slik at hun får alle varsler hver gang jeg legger ut noe. Går det ann å endre det på innstillinger slik at hun ikke får varsler hver gang jeg legger ut noe? Anonymkode: 036e7...5e4 Du kan skjule profilnavnet ditt på hver artikkel. Eller så kan du slutte å bry deg. Hva sier vedkommende når du påpeker at dette er adferd du ikke ønsker? For du har sagt det til vedkommende? Dersom ikke: gjør det. Dersom vedkommende fortsetter å utvise uønsket adferd etter at du har sagt «dette gjør meg ukomfortabel»? Noter deg at vedkommende ikke bryr seg, og juster ned eller kutt ut kontakten med vedkommende. Anonymkode: ab58d...bcc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Dere gjør vel ikke noe galt noen av dere? Du må få lov til å selge saker og ting på nettet. Og familiemedlemmet er kanskje intr i de tingene du selger, ikke vet jeg Anonymkode: ec651...8b4 1
blui89 Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Snakk om dette med moren din. Hvorfor følger hun med på dette?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du kan skjule profilnavnet ditt på hver artikkel. Eller så kan du slutte å bry deg. Hva sier vedkommende når du påpeker at dette er adferd du ikke ønsker? For du har sagt det til vedkommende? Dersom ikke: gjør det. Dersom vedkommende fortsetter å utvise uønsket adferd etter at du har sagt «dette gjør meg ukomfortabel»? Noter deg at vedkommende ikke bryr seg, og juster ned eller kutt ut kontakten med vedkommende. Anonymkode: ab58d...bcc Åssen skjuler man det? Kan man skjule adresse også? Anonymkode: 036e7...5e4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Åssen skjuler man det? Kan man skjule adresse også? Anonymkode: 036e7...5e4 Du huker av for anonym profil tro jeg det heter i annonsen. Du trenger ikke skrive inn annet enn postnummer Anonymkode: 9b6db...fd8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Stakkars menneske, be henne bry seg om sine egne saker og slutte å snoke i andre sine ting. Er på kanten til invadering av privatlivet når du ikke har spurt om det. Det er absolutt ikke normalt å snoke på andre familiemedlemmer uten at man har psykiske issues. Anonymkode: f6336...47a 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 Fjern Adressen og ha kun postnummer, så får hun det ikke med seg, med mindre det ikke er veldig mange som bor akkurat med samme postnummer som deg da. Men hvis du skifter brukernavn på Finn i samme slengen skal det ikke bli lett å kjenne deg igjen. Anonymkode: 788a2...be2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 Neste gang du skal legge ut sånne annonser, så kan du vel føre opp postnummeret ditt, men ikke hele adressen. Men dersom noen har sånn varslingsfunksjon på Finn.no så får dem kanskje opp samtlige nye annonser fra for eksempel en bestemt kommune (eller noe sånn) så godt mulig at de kan få dette med seg uansett. Anonymkode: 2d229...780
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Skriv postnummeret til nabobyen. Det meste skal sendes uansett. Anonymkode: 5da4d...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå