Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg bare si at de bråker overhodet ikke sånn at det er plagsomt. Er sikker på at de tar hensyn og hadde nok lagd mye mer lyd om de bodde for seg selv uten naboer vegg i vegg. 

Men av og til når jeg har lagt meg og har det helt stille så kan jeg høre sexlydene i det fjerne. Friksjon fra senga, noen stønn her og der. 

Og da er det nesten så jeg får litt panikkfølelse. Skifter liggestillinger ofte for å ikke høre de, skrur på tv osv for å få vekk lyden. 

Hvis jeg ikke gjør dette og heller bare blir liggende helt stille å høre etter, så bruker jeg masse tid på å høre etter om de er ferdige snart. Føler også på en tomhetsfølelse. De er glad i hverandre og har sex, og etterpå skal de sove sammen. Å her ligger jeg, mutters alene. 

Er dette normalt? 🤪

Anonymkode: 401f8...57d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å føle seg ensom er rimelig normalt, ja. 

Anonymkode: 5c9c9...3bb

Skrevet

Jeg tror nok det er normalt når man føler seg ensom selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dette normalt?

Veldig mange har en slik fase i livet sitt.

Det er kanskje til og med sunt i det lange løp i den forstand at det bygger karakter. Kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er kjempeekkelt å høre andre ha sex. Det og å høre andre bæsje er samme ulla for meg. Det blir for intimt. Ørepropper er fantastiske greier når man bor tett på andre!

Anonymkode: 45056...cf4

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du kan snu det over til det motsatte av det du føler? At det er hyggelig at det er litt liv i området, at folk har det bra etc

Tenk om folk kranglet, kjeftet og slang med dører. Det er mye er uhyggelig!

Skrevet
Pilga skrev (1 minutt siden):

Kanskje du kan snu det over til det motsatte av det du føler? At det er hyggelig at det er litt liv i området, at folk har det bra etc

Tenk om folk kranglet, kjeftet og slang med dører. Det er mye er uhyggelig!

Personlig hadde jeg gosset meg mer over det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...