AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #41 Skrevet 2. mai 2023 Sofakona skrev (14 timer siden): Kan si at jeg har drevet med pole dancing og det er jævli hardt arbeid..og det finnes ikke noe seksuelt med dette. Det er hardt trening med dansing. Sikkert hardt arbeid, men 'pole dancing' har vel sitt utspring i strippebransjen. Selv om det kanskje var knallhardt arbeid fra stripperne sin side så var jo poenget at at dansen/bevegelsene skulle være sensuelle og seksuelle for de som så på. Anonymkode: d6f89...fc6 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #42 Skrevet 2. mai 2023 Hvorfor er det for det meste menn som kler seg ut som kvinner og ikke kvinner som kler seg ut som menn?. Noen er jo også så overdrevent sminket at de ser rett og slett skumle ut, dessuten så er klesstilen veldig seksualisert så jeg tror nok det ligger en slags seksuell fetish i grunn hos mange. Små barn kan jo få varige traumer av slikt. Anonymkode: e9d60...da4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #43 Skrevet 3. mai 2023 Jeg lurer litt på hvorfor det er moro å se på menn og damer som har kledd seg ut som det motsatte kjønn. Jeg ler av mye, men akkurat dette er en humor jeg ikke skjønner i det hele tatt. Anonymkode: d6f89...fc6 1
mingus Skrevet 3. mai 2023 #44 Skrevet 3. mai 2023 Sententia skrev (På 2.5.2023 den 8.39): Da må du ikke sende barnet i barnehagen 😂 Forrige karneval kom en liten gutt utkledd som bestemor! Han var helt rå! Hvit parykk med «lagt hår», og han delte ut «kamferdrops» (som jeg tror var Smurf) til de andre barna. Awesome unge! Drita kjedelig med alle som var Spiderman! Hurra for mini som skjønner drag. Bare gøy! Helt rå? Awesome? 🥴 Og de som bare ville være Spiderman var ikke like gode, bare kjedelige. Wow, snakk om å forskjellsbehandle unger. Her må alle være woke for å være kule og ikke drita kjedelige eller? 2
Enda en tulling Skrevet 3. mai 2023 #45 Skrevet 3. mai 2023 Sententia skrev (På 2.5.2023 den 8.39): Da må du ikke sende barnet i barnehagen 😂 Forrige karneval kom en liten gutt utkledd som bestemor! Han var helt rå! Hvit parykk med «lagt hår», og han delte ut «kamferdrops» (som jeg tror var Smurf) til de andre barna. Awesome unge! Drita kjedelig med alle som var Spiderman! Hurra for mini som skjønner drag. Bare gøy! Når en guttunge kler seg ut som bestemor, kalles det normalt ikke "drag". Om en mannlig skuespiller leser Rødhette og ulven for barna, og selv spiller både Rødhette, ulven og bestemor vi det heller ikke være normalt å referere til vedkommende som "dragartist", selv om vedkommende spiller to kvinneroller. "Drag" brukes derimot når det at man kler seg i det motsatte kjønnets klær er et poeng i seg selv. Ordet "drag" gir gjerne assosiasjoner til nattklubber, strippeshow og fetisjer, noe de fleste tidligere helst ville forbeholdt voksne. Når det i tillegg snakkes om å presentere den "skeive" verden for barna må en jo lure på hvorfor det er så mye om å gjøre å introdusere barn for all verdens seksuelle praksiser. Min generasjon fikk seksualundervisning først på ungdomsskolen, og det gikk helt bra. Det er vanskelig å se noe stort behov for kunnskap om temaet før man når puberteten og nærmer seg alderen der teorien skal settes ut i praksis. Folk burde kanskje vurdere litt konsekvenstenkning før de hemningsløst kaster seg over alt som er nytt og "kult". 3
Ænema Skrevet 3. mai 2023 #46 Skrevet 3. mai 2023 har ikke noe imot dragqueens. jeg liker det. MEN det bør være 16 års grense. og steder med alkohol 18 års grense. de har ikke noe å gjøre i barnehager og på skole. det er show og underholdning for voksne. 1
Ænema Skrevet 3. mai 2023 #47 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 17.10): Vet du hva som er upassende for barn? Anonymkode: 57008...fcc dette har vi ikke i norge så er jo helt irrelevant.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #48 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 21.38): Alt er jo fobisk nå for tiden, bortsett fra når man er kritisk mot hvite heteroe mennesker... Da er det fritt vilt. Anonymkode: 8ca9d...f4e Det har dere godt av for en gangs skyld. Dobbeltmoralportens voktere er dere,og det har dere alltid vært! Anonymkode: d55dc...adf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #49 Skrevet 3. mai 2023 Jeg synes det er litt skummelt å generalisere en hel underholdningsform som "farlig" eller "kritikkverdig" fordi det blir for seksuelt for små barn. Foreldre må bestemme selv hvor de tar sine barn, uten at samfunnet skal sitte å bestemme at visse kunstformer er ok eller ikke. Om vi kvinner for et sekund tenker at det er ufarlig for oss å la skeive bli undertrykket/harselert med, og vi skal faktisk være med på det, så kan man se rett over vannet til USA, hvor de nå tar for seg kvinners rettigheter. Frihet for alle. Jeg er såpass skeptisk og kynisk at jeg tenker at om vi skal la samfunnet bli som usa, hvor de nå kommer etter dragqueens, så er veien VELDIG kort over hva man ha på seg av klær (de har begynt i USA hvor folkevalgte representanter ikke kommer seg inn på møter fordi de viser bare armer, eller ikke har cardigan over kjolen de har på deg). De begynner med de svakeste i samfunnet, og så fortsetter de å spise oppover. Så, Ja til Drag, det er en underholdningsform/kunstform som er like unik som malerier, Noen malerier er passende for barn, andre er VELDIG upassende for barn, og det får være foreldres ansvar å moderere slikt for sitt eget barn. Anonymkode: 0fa46...c95 1
Sofakona Skrevet 3. mai 2023 #50 Skrevet 3. mai 2023 Drag er jo folk som klær seg ut...jeg har ikke til idag sett noe drag som har på seg utfordrende klær og har sex på scenen..som noen av dere nesten beskriver. Har bare sett moro mennesker som synger , danser og får folk til å le... Da må jeg si jeg lurer på hva dere andre ser på...og de dukker ikke bare opp på tv, internett eller i gata ..da må der jo faktisk søke det opp
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #51 Skrevet 3. mai 2023 Klarer ikke skjønne hva som skal være skadelig med å se på et vanlig dragshow. Anonymkode: 26b09...e14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå