AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #41 Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 23.33): Oslo har best klima, tilbud av kultur, natur og friluftsliv (ingen andre større byer har så god tilgang til både vann/fjord og skiføre) og ikke minst best arbeidsmarked. Det er ikke pent overalt, men det er det heller ingen andre steder. At ikke Oslo er logisk bygget opp forstår jeg ikke - her er jo også sentrum i midten. Forskjellen er at Oslo er mye større enn feks Trondheim, så det tar nødvendigvis lenger tid fra komme seg mellom endel steder. Sentrum er jo også ganske mye større. Anonymkode: ac6f1...cb8 Dom av og til Oslo besøkende. Syntes jeg ikke Oslo er noen spennende by. Der kommer man ikke i prat med folk, og jeg syntes ikke kultur tilbudet er så rikt og variert som turist heller. Og er det noe, spennende, så er det stappa fullt og umulig å få plass. Jeg setter pris på å oppleve også folkene på et sted. Men i Oslo lever de fleste i egen boble. Og som sommerturist er det lite å finne på egentlig. Mulig det er mange tilbud, men da er de ikke lett å vite hvir det står om de. Hitil, foretrekker jeg trheim , å besøke. Mer spennende og koselig by bilde, og der sitter du ikke alene på et utested alene lenge , før trønderne byr på seg selv. De er ivrig på å fortelle om byen, like mye som å høre hvor du er ifra. Og har hatt et par skikkelig artige kvelder der iallefall. Anonymkode: 9dfcf...19f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #42 Skrevet 23. mai 2023 On 5/21/2023 at 5:11 PM, AnonymBruker said: Jeg liker ikke Oslo eller lynnet til Østlendinger generelt. Synes de er høylytte, arrogante og tror Oslo er hele verdens navle. Ikke er de de jordnære eller ærlige heller. Liker mye bedre det vestlandske lynnet der man er mer ærlig og alvorlig😅 Anonymkode: a4f77...95d Jeg skal love deg at totningen ikke er høylytt før han har fått i seg minst to glass Nyco og en halvliter hjemmebrent. Anonymkode: 1e378...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå