AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 En som selger øredobbene jeg ønsker meg på Tise vil at jeg skal vippse han betaling også sender han med helt hjem. Han vil ikke bruke betalingen gjennom Tise appen . Svindel? Jeg er ny på Tise så ble usikker . Han har flere omtaler og 5/5 hjerter . Men fremdeles litt skeptisk . Er det grunn til det ? Anonymkode: e37db...0e8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Jeg pleier ikke å gidde det. De taper noen stakkarslige kroner på å bruke tise sitt betalingssystem Anonymkode: 2c797...511 1
Ludovica- Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Er ikke sikkert det er svindel men bare si at du vil kjøpe gjennom appen hvis ikke blir det ikke noe kjøp. Noen liker ikke bruke appen fordi det tar lang tid før pengene kommer inn. Så kan skjønne det. Men for kjøper er det mye tryggere gjennom app. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: En som selger øredobbene jeg ønsker meg på Tise vil at jeg skal vippse han betaling også sender han med helt hjem. Han vil ikke bruke betalingen gjennom Tise appen . Svindel? Jeg er ny på Tise så ble usikker . Han har flere omtaler og 5/5 hjerter . Men fremdeles litt skeptisk . Er det grunn til det ? Anonymkode: e37db...0e8 Nei vil ikke tro det er noen grunn til å tro det er svindel. Jeg selger kun via vipps på forhånd både på finn og tise, tar altfor lang tid å få penger via deres systemer Anonymkode: 6f3c7...1a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå