Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En som selger øredobbene jeg ønsker meg på Tise vil at jeg skal vippse han betaling også sender han med helt hjem. Han vil ikke bruke betalingen gjennom Tise appen . Svindel? Jeg er ny på Tise så ble usikker . Han har flere omtaler og 5/5 hjerter . Men fremdeles litt skeptisk . Er det grunn til det ? 

Anonymkode: e37db...0e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke å gidde det. De taper noen stakkarslige kroner på å bruke tise sitt betalingssystem 

Anonymkode: 2c797...511

• Liker 1
Skrevet

Er ikke sikkert det er svindel men bare si at du vil kjøpe gjennom appen hvis ikke blir det ikke noe kjøp. Noen liker ikke bruke appen fordi det tar lang tid før pengene kommer inn. Så kan skjønne det. Men for kjøper er det mye tryggere gjennom app.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En som selger øredobbene jeg ønsker meg på Tise vil at jeg skal vippse han betaling også sender han med helt hjem. Han vil ikke bruke betalingen gjennom Tise appen . Svindel? Jeg er ny på Tise så ble usikker . Han har flere omtaler og 5/5 hjerter . Men fremdeles litt skeptisk . Er det grunn til det ? 

Anonymkode: e37db...0e8

Nei vil ikke tro det er noen grunn til å tro det er svindel. Jeg selger kun via vipps på forhånd både på finn og tise, tar altfor lang tid å få penger via deres systemer

Anonymkode: 6f3c7...1a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...