AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 jeg har pleid å luke manuelt, men det er jo ekstremt slitsomt. Så en reklame for en ugresstrimmer på instagram, og lurer på om noen har erfaringer med slike? er de verd pengene? denne typen omtrent: Anonymkode: bd3ff...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 Høytrykkspyler? Anonymkode: 433f7...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 Eddik 35% tar knekken på ugresset her hos meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. mai 2023 #4 Del Skrevet 1. mai 2023 Eddik her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Del Skrevet 1. mai 2023 Eddik 35%🙌 det er ikke gift på den måten, men veldig effektivt! Anonymkode: 7b143...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Del Skrevet 1. mai 2023 Eddik angriper ikke bare ugresset, men belegningssteinen også. Det tar nok litt tid før det synes, men syre og betong er ikke så gode venner. Anonymkode: 8e3ea...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 2. mai 2023 #7 Del Skrevet 2. mai 2023 Betong, sement, terrazzo, fliser av stein, fuger mellom fliser, marmor og tregulv bør ikke være i kontakt med eddik. Belegningsstein inneholder sement, og syren i eddiken får betongen til å forvitre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Del Skrevet 2. mai 2023 Dette lurer jeg også på... Hvordan folk blir kvitt gresset mellom beleggingssteinene... 😅 Anonymkode: a8599...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. mai 2023 #9 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Jeg har noe sånt som det her. Det er ganske effektivt, men tar også lang tid. Endret 2. mai 2023 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg har tenkt at ugressbrenner er det beste, men har ikke forsøkt det selv. Det er visst viktig å ikke brenne det helt bort, bare svi det litt så hele planten dør. Prosjektet blir stadig utsatt her, snart er det mer ugress enn stein igjen.. Anonymkode: f2f11...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå