Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig usikre og må bestemme oss i dag. 

Hva skal dere ha?

Anonymkode: e587a...dd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha kinesisk mat. Har bestilt fire ulike varmretter + ris, vårruller og rekechips. Så har jeg pølser i brød på lur til to kresne barn. 

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har hatt to konfirmasjoner, og hadde samme mat i begge. Måtte velge fra menyen til de som hadde lokalet vi var i, og hadde valget mellom tre eller fire ulike typer tre-retters, samt tapas -og koldtbord. Vi valgte det siste og var veldig fornøyd med det. Enkelt å tilpasse ift hva gjestene liker og så visst vi at tapas -og koldtbordet fra de vi skulle være hos var utrolig godt - så stor suksess 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Vi valgte en av tre-retters menyene som vi kunne velge blant, satt opp av kokken på lokalet vi skal være. Laks, okse og sjokolademousse.

Vi er så få at et koldtbord hadde blitt stusselig.

Anonymkode: 2322e...29f

Skrevet

Jeg bestilte koldtbord. Laget ting i tillegg. Kyllingvinger, burgere og hel kalkun. Kaker, baket masse selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Tapas/koldtbord. Supplerer med vårruller,kyllingspyd og stekt ris fra den lokale thai restauranten.

Anonymkode: 05952...6cb

Skrevet

Nå er det noen dager siden du måtte ha svar, men jeg velger å skrive det likevel. 

I min egen konfirmasjon hadde jeg reinsdyrstek, mens mine søstre og søskenbarn hadde koldtbord. I senere tid har jeg hørt at noen også har pizza eller taco, det er lettvint, men utradisjonelt. Lapskaus er også en fin rett å servere. 

Skrevet

I min familie har det vært koldtbord og tapas som har vært de siste årene.

Skrevet

konfirmanten her er ikke før om ett år. Men han vil ha koldtbord. Da blir jeg å bestille noe fra catering, pluss litt sushi og vårruller fra andre, i tillegg lage ting selv.. av det jeg ordner selv vil det være feks røkt laks, eggerøre, spekemat, grønn salat, focaccia, kyllingklubber. I tillegg må det bakes en del kaker, alt det gjør jeg selv eller får hjelp av familie/naboer. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha oksestek til middagen, og til dessert fruktblanding som er biter av melon, eple, kiwi, banan, pære  druer, og vanlijesaus. 

Anonymkode: 33b0a...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...