Gå til innhold

Bestille flyttevask, for dyp vask av leilighet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen erfaring med å bestille flyttevask uten å flytte? 

Leiligheten trener vask, av vegg/tak/lister ja det som er.. og jeg orker ikke å gjøre det selv 😅

Anonymkode: f4563...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du trenger da ikke bestille flyttevask for storrengjøring av en bolig. Du kontakter hvilket som helst vaskebyrå, og forklarer hva du ønsker utført. Å vaske tak anbefales ikke, med mindre det er brukt maling som kan vaskes. 

Anonymkode: 415bd...390

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da bestiller du nedvask, ikke flyttevask. For flyttevask da er huset umøblert . 

Anonymkode: fa9a0...0ab

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bestill flyttevask. Det er ganske stor forskjell på å vaske en leilighet som er klargjort for flytting og en som ikke er det... 

Men storvask, grundig rengjøring eller full rundvask eller lignende er jo helt innafor å bestille. 

Anonymkode: c0b7a...f73

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte flyttevask da jeg flyttet fra en enebolig. Joda, jeg vasker selv, men ønsket at boligen skulle være ren til nye beboere. Da snakker vi om listverk, dører, krinkler og kroker. Hentet inn anbud fra 3 firma, og tok det billigste. I tillegg, om nye beboere klaget, kunne jeg klage videre til vaskebyrå. Nå klaget ingen. Men, jeg har selv flyttet inn i bolig som ikke var ren. Det var klissete oppover veggene. I kjøkkenskapene kunne jeg se støvlaget hvor fatene hadde stått.  Jeg ønsker ikke å overlevere en bolig sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg var for snar til å svare. Flyttevask, da var huset tomt. Men, har vaskehjelp i dag. Første gangen de kom, var de skikkelig nøye. Vasket ned som du ønsker. Nå hadde jeg bare bodd der i 4 mnd, så nedvask var kanskje ikke nødvendig. Men, første gang gikk de igjennom hele huset skikkelig nøye. Lister og alt. Etterpå, har dem 1 gang pr mnd, da tar de kun nødvendige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...