AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #21 Del Skrevet 4. juni 2023 Elsker å ligge på gulvet og nært gulvet. Sammen med det å sitte på gulvet, så holder det kroppen min i form og da unngår jeg alle de fysiske problemene som folk flest får pga. "moderne" livsstil. Det er utrolig deilig å ha en kropp som fungerer. Anonymkode: d2666...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #22 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 5/1/2023 den 13.51): Jeg legger meg ned på stuegulvet, soveromsgulvet eller baderomsgulvet. Hvis jeg føler meg kald er baderomsgulvet fint. Merker at kroppsholdningen blir bedre, jeg har mindre vondt i ryggen og nakken. Pusten blir roligere og jeg løper meg oppreist når jeg jogger. En annen ting er at jeg blir så sløv som jeg blir av å ligge på sofaen. Så jeg kan slappe av uten å bli helt fjern. Har hørt om folk som sover på gulvet, det har jeg ingen planer om, men eret noe her som gjør det? Anonymkode: 0b921...b43 Er helt lik, sitter nesten aldri i sofa Anonymkode: 62752...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå