AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg legger meg ned på stuegulvet, soveromsgulvet eller baderomsgulvet. Hvis jeg føler meg kald er baderomsgulvet fint. Merker at kroppsholdningen blir bedre, jeg har mindre vondt i ryggen og nakken. Pusten blir roligere og jeg løper meg oppreist når jeg jogger. En annen ting er at jeg blir så sløv som jeg blir av å ligge på sofaen. Så jeg kan slappe av uten å bli helt fjern. Har hørt om folk som sover på gulvet, det har jeg ingen planer om, men er det noe her som gjør det? Anonymkode: 0b921...b43 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blui89 Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg kan fint sove på gulvet 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg har en baby på 8 mnd, ligger på gulvet om dagen å leker med han, og ligger på gulvet ved siden av sprinkelsengen om natten å roer han 😅 Jepp, ligger en del på gulvet og det er ikke så verst! 👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg har sovet på gulvet i noen perioder over 5-6 år men da pga det å ligge i seng trigger mye hos meg pga traumer og misbruk. Men jeg sover like godt på gulvet, går helt fint det. Anonymkode: 103ae...5e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Del Skrevet 1. mai 2023 blui89 skrev (4 minutter siden): Jeg kan fint sove på gulvet 😀 Bruker du pute? Anonymkode: 0b921...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blui89 Skrevet 1. mai 2023 #6 Del Skrevet 1. mai 2023 Må ikke ha pute nei. Kan ligge på armen min. Mennesker har sovet på harde gulv i tusenvis av år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Del Skrevet 1. mai 2023 Baderomsgulvet! ❤️ Anonymkode: 1e1a4...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Del Skrevet 1. mai 2023 Nei. Anonymkode: 19d61...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Del Skrevet 1. mai 2023 Jepp alltid gjort -når sola begynner å varme etter en lang vinter er det beste jeg vet å ligge i solstripa som kommer på gulvet. Lå masse på gulvet når jeg var barn, særlig på badet. Lå å leste blader -helt nydelig å ligge på varmekablene eller jeg fant en solstripe på stuegulvet og lå der og kjente på varmen fra sola. Mulig jeg har vært en katt i mitt tidligere liv😂 Anonymkode: 8cbf8...9cc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Del Skrevet 1. mai 2023 Ja når jeg er for drita til å klare å krabbe til sengs etter et dobesøk… Anonymkode: 7c628...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Del Skrevet 1. mai 2023 Nei. Hadde jeg sovet på gulvet, hadde jeg ikke klart å rette meg opp og reise meg om morgenen pga dårlig rygg. Den og hoftene tåler ikke så hardt underlag å ligge på lenge. Anonymkode: e41a3...27d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja når jeg er for drita til å klare å krabbe til sengs etter et dobesøk… Anonymkode: 7c628...807 Haha😂 Liker å ligge på gulvet, må være en form for grounding. Anonymkode: d8291...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 1. mai 2023 #13 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg kan ligge på gølvet, jeg. Det er det å KOMME SEG OPP etterpå som er problemet. Blir så stiv i knea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #14 Del Skrevet 1. mai 2023 Elska det før. Før jeg fikk revmatisme og ikke klarer å ligge flatt og hardt i to sekunder engang. Og kommer meg ikke opp fra gulvet heller. Skaper store smerter som varer i mndsvis. Anonymkode: 9aa7c...064 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 1. mai 2023 #15 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg liker det på reine gulv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #16 Del Skrevet 1. mai 2023 svartkatt skrev (12 minutter siden): Jeg liker det på reine gulv. Ja det kan jeg forstå😂. Men hjemme er det vel ofte rent? Anonymkode: 0b921...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #17 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg liker å ligge på gulvet, men jeg er rett og slett for tynn, så det er smertefullt. Ligger jeg på magen så gnager det på hoftebena, ligger jeg på ryggen gjør det vondt i ryggraden. Ikke noe å gjøre med, men... Anonymkode: f4d0f...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #18 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg legger meg ned på stuegulvet, soveromsgulvet eller baderomsgulvet. Hvis jeg føler meg kald er baderomsgulvet fint. Merker at kroppsholdningen blir bedre, jeg har mindre vondt i ryggen og nakken. Pusten blir roligere og jeg løper meg oppreist når jeg jogger. En annen ting er at jeg blir så sløv som jeg blir av å ligge på sofaen. Så jeg kan slappe av uten å bli helt fjern. Har hørt om folk som sover på gulvet, det har jeg ingen planer om, men er det noe her som gjør det? Anonymkode: 0b921...b43 Ja, eg elsker å ligge på golvet. Ligg på ei yogamatte framfor tven og kosar meg 😊 No skal det seiast at eg har 1 prolaps i ryggen som gjer at eg ikkje likar å ligge mjukt. Blir rett og slett betre i ryggen av å ligge på golvet! Anonymkode: 58d4c...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #19 Del Skrevet 1. mai 2023 Jupp. Foretrekker å sitte på gulvet også. Sofaen er fin den, men blir litt sløv! Anonymkode: a1a72...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #20 Del Skrevet 1. mai 2023 Helt enig med deg! Elsker å ligge på gulvet. Det gir meg også en ro. Et fint barndomsminne er alle dagene jeg lå på baderomsgulvet og gjorde lekser. Da hadde vi akkurat fått flis med varmekabler 😍❤️ Anonymkode: 53b52...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå