kitekatt Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 er ute etter en side der man får se de forskjellige alternativene til dress/ smoking til brudgom. Vi tenkte å leie. hva og hvor skal dere leie og hva koster det? Bor i Oslo.
kitekatt Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2006 Og noen som har leid sjakett på festantrekk i strøgetpassasjen? Fikk tips om at det var billigere der enn i brudesalongene...
Lassie Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Snuppen skal leie sjakett i Oslo på Brudekjolen Oslo AS og betaler ca. 2000kr for hele antrekket (bortsett fra undertøy og sko da, hehe). Hva og hvor er Strøgetpassasjen? Har ikke hørt om det, jeg... Synes forsåvidt ikke 2000kr er ille heller, med tanke på prisen på min kjole...
kitekatt Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2006 Snuppen skal leie sjakett i Oslo på Brudekjolen Oslo AS og betaler ca. 2000kr for hele antrekket (bortsett fra undertøy og sko da, hehe). Hva og hvor er Strøgetpassasjen? Har ikke hørt om det, jeg... Synes forsåvidt ikke 2000kr er ille heller, med tanke på prisen på min kjole... ← Strøgetpassasjen er den passasjen mellom storgata og torggata. Like ved eldorado kino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå