apopo Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 Liker serier som Santa Clarita Diet og Ash vs Evil Dead. Vet noen om lignende serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 American horror story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 Ikke serier men filmer. Hvis du liker den typen humor så kan jeg anbefale Tucker & Dave vs Evil og de tidlige filmene fra Peter Jackson som heter Braindead og Bad Taste. Anonymkode: 2463e...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Del Skrevet 1. mai 2023 American Horror Story Stranger Things Anonymkode: ba78b...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 1. mai 2023 #5 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke serier men filmer. Hvis du liker den typen humor så kan jeg anbefale Tucker & Dave vs Evil og de tidlige filmene fra Peter Jackson som heter Braindead og Bad Taste. Anonymkode: 2463e...cdd Tucker&Dave VS Evil er så jævlig bra 😂 Har ikke sett den siden den kom ut i 2010, så trur jeg må dra den fram igjen nå som jeg huska at den eksisterte 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Del Skrevet 20. mai 2023 Supernatural 🤩😅 Anonymkode: 132cb...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 Den er vel ikke skrekk, men, jeg anbefaler den likevel, for den er bare så bra! What we do in the shadows 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. mai 2023 #8 Del Skrevet 20. mai 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Den er vel ikke skrekk, men, jeg anbefaler den likevel, for den er bare så bra! What we do in the shadows Den skriver jeg under på! Vi har ganske lik smak, Rumle Eller... vi har like bra smak! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #9 Del Skrevet 20. mai 2023 visp skrev (19 minutter siden): Den skriver jeg under på! Vi har ganske lik smak, Rumle Eller... vi har like bra smak! Jaaa! Den er så bra! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #10 Del Skrevet 23. mai 2023 Skrekk og skrekk, men har i alle fall elementer av det, samt god humor og gode karakterer: Anonymkode: 71fc8...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GinaT Skrevet 23. mai 2023 #11 Del Skrevet 23. mai 2023 Ikke en serie, men filmen "Cabin in the woods" syns jeg var en ganske fantastisk humor-skrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 23. mai 2023 #12 Del Skrevet 23. mai 2023 Inside No. 9. Britisk svart komedie-versjon av Black Mirror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå