Gå til innhold

Selvklebende fliser til kjøkkenet, fine eller grusomme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett det i virkeligheten så vanskelig å uttale meg. Men jeg ville lagt det helt opp til kjøkkenskap. Ikke latt det bli mellomrom med vanlig vegg mellom «flisene» og skap feks. For man ser jo at «flisene» er tynnere enn ekte. Og da vil det sikkert se ganske påklistret ut. 
vet ikke hvor mye som er i en pakke. Men kjøp evt en pakke og prøv før du bestiller mer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett det på YouTube og ser veldig greit ut. 

Anonymkode: 7ad17...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De forskjellige flisebutikkene har tynne plater til å lime opp med ulikt utseende. De er fine. De kontaktplastgreiene har jeg mindre tro på

Anonymkode: 05d02...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det på en visning jeg var på, og trodde først det var ekte fliser når jeg bare så fort på kjøkkenet. Så gikk jeg bort å tok på de med neglene og megler kommentere at de var fake. 

Så det kan de bra ut om man får proff hjelp til å sette de på jevnt, hadde ikke tatt sjansen på å gjøre det selv for om en blir ujevn så avsløres det jo med en gang at er en litt jalla løsning 

Anonymkode: 5a805...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De forskjellige flisebutikkene har tynne plater til å lime opp med ulikt utseende. De er fine. De kontaktplastgreiene har jeg mindre tro på

Anonymkode: 05d02...525

Ja det var tynne plater jeg så på visning, ikke plastfolie 

Anonymkode: 5a805...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...