AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 https://www.lindasdekor.no/products/subway-hvit-selvklebende-veggfliser Er det noen som har slike, eller har sett dem hos noen? Dette hadde jeg klart selv, men flislegging blir utenfor min kapasitet.. Men vil ikke hvis det ser billig og kjipt ut Anonymkode: a8a7f...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg har ikke sett det i virkeligheten så vanskelig å uttale meg. Men jeg ville lagt det helt opp til kjøkkenskap. Ikke latt det bli mellomrom med vanlig vegg mellom «flisene» og skap feks. For man ser jo at «flisene» er tynnere enn ekte. Og da vil det sikkert se ganske påklistret ut. vet ikke hvor mye som er i en pakke. Men kjøp evt en pakke og prøv før du bestiller mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 Har sett det på YouTube og ser veldig greit ut. Anonymkode: 7ad17...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Del Skrevet 1. mai 2023 De forskjellige flisebutikkene har tynne plater til å lime opp med ulikt utseende. De er fine. De kontaktplastgreiene har jeg mindre tro på Anonymkode: 05d02...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Del Skrevet 1. mai 2023 Så det på en visning jeg var på, og trodde først det var ekte fliser når jeg bare så fort på kjøkkenet. Så gikk jeg bort å tok på de med neglene og megler kommentere at de var fake. Så det kan de bra ut om man får proff hjelp til å sette de på jevnt, hadde ikke tatt sjansen på å gjøre det selv for om en blir ujevn så avsløres det jo med en gang at er en litt jalla løsning Anonymkode: 5a805...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De forskjellige flisebutikkene har tynne plater til å lime opp med ulikt utseende. De er fine. De kontaktplastgreiene har jeg mindre tro på Anonymkode: 05d02...525 Ja det var tynne plater jeg så på visning, ikke plastfolie Anonymkode: 5a805...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå