Gå til innhold

Selvinnsikt;En definisjonssak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har en krangel nesten,med en gutt-og søker litt råd og innspill

Jeg liker denne gutten,og vi har snakket lenge. Han kontaktet meg, og har veldig på fra første stund .

Jeg viste at jeg likte han,og følelsen ble sterkere for min del. Han trakk seg,sakte men sikkert. Det ble fort seksuelt,og han var tydelig kun keen på sex.

Vi fortsatte å melde,og jeg fikk unnvikende fraværende svar og respons. Han ble kald. 

Han fikk meldinger og bilder,fordi jeg synes han er en grei fyr-mine venninner synes han var høy på seg selv,<tror han er noe> og < det er de verste-hold deg unna>. At han var kostbar.

Jeg synes han var tydelig,bestemt og visste hva han ville. Morsom,spennende,og et aktiv sosialt liv. Spennende yrke og en gutt med tydelig klarhet i hvem han er,og hva har står for,og han har mange rundt seg også,som er gode og joviale jenter og gutter som er jordnære.

Ettersom snakket gikk,foregikk alt på hans premisser. Dette kjeftet jeg på han for,jeg sa det som det var.

At alt kulle være,når han ville. At han unngikk å snakke med meg,at han stengte meg ute. Dette fikk han bare i vranglås.

Gjorde jeg feil? Forventet jeg for mye? Jeg beklager ihvertfall,men han vil ikke ha kontakt,vil ikke snakke med meg lenger.

Det var ganske stor aldersforskjell mellom oss,innrømmer at jeg føler meg tom,men også bare usikker-når han sier at han synes jeg mangler selvinnsikt for å ha kjeftet på han.

Noen som har vært i liknende situasjon,og som kan kaste inn litt meninger,erfaringer??

Anonymkode: 8a69f...b50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du å diskutere her? Er det:

Selvinnsikt som definisjon på generelt grunnlag?

Din selvinnsikt i denne situasjonen?

Hans selvinnsikt?

Andres erfaringer med dating og kjæresterier?

Forstår ikke helt hva du ønsker her

Anonymkode: 867c2...40e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja du forventer/krever for mye. Han har sagt at han bare er ute etter sex, det betyr bare sex og ikke noe mer. Du godtok hans betingelser når du fortsatt å ha kontakt med han, og da kan du ikke begynne å kreve noe mer.

Anonymkode: 77e5a...34b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva ønsker du å diskutere her? Er det:

Selvinnsikt som definisjon på generelt grunnlag?

Din selvinnsikt i denne situasjonen?

Hans selvinnsikt?

Andres erfaringer med dating og kjæresterier?

Forstår ikke helt hva du ønsker her

Anonymkode: 867c2...40e

Egentlig ganske interessert i alle punkter..

Men er hovedsakelig de uthevet,pluss andres erfaringer..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Egentlig ganske interessert i alle punkter..

Men er hovedsakelig de uthevet,pluss andres erfaringer..

Pluss at jeg vil jo bare ha kontakt med han..egentlig,dumt men. Jeg angrer kansje spnnsett på at jeg var så ærlig med hvor godt jeg likte han,men klarte vel ikke å være såpass såret som da han ikke svarte,kun skulle ha bilder på hans premisser osv.

Og haner ikke egtl så kjipt ...bare at han ikke er åpen not hva jeg vil,derfor jeg sa ifra typ..

AnonymBruker
Skrevet

Nå vil han ikke sbakke med meg lenger,så det er over uansett,men lurer..

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex og noe annet enn en sex relasjon kan ikke forventes. Her er det du som mangler selvinnsikt og en ryggrad.

Vil du ikke bare ha sex så dumper du fyren. Å kjefte og forklare betyr ikke at den andre personen forandrer sitt mønster,den bare fortsetter. Kjefting er ingen konsekvens, men mas for han.

Så her går det kun på deg selv. Du visste hva han ville og du trudde du kunne forandre han. Alstå din mangel på selvinnsikt.

Anonymkode: d8ab6...55b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva kjeftet du på han for? Høres ut som han var ærlig på at han bare var interessert i sex, så alle forventninger utover dette må du jo ta ansvar for selv. Høres også ut som du opphøyer han veldig, i forhold til hva han fortjener, han høres ut som en helt vanlig fyr, som er villig til å ligge med det meste som byr seg. 

Anonymkode: 6ab0d...972

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva kjeftet du på han for? Høres ut som han var ærlig på at han bare var interessert i sex, så alle forventninger utover dette må du jo ta ansvar for selv. Høres også ut som du opphøyer han veldig, i forhold til hva han fortjener, han høres ut som en helt vanlig fyr, som er villig til å ligge med det meste som byr seg. 

Anonymkode: 6ab0d...972

Var jo ikke kjefting- mer en ærlig sak-fakta.

Han valgte å ikke svare på meldinger,og unngikk spørsmål,og klart det er sårende.

Jeg liker han jo! Så derfor er det jo klart at han opphøyes,når du treffer din type-hahah-herregud..

Lang historie..

Han sier jo at han ikke vil snakke,og spnnsett kupperer han samtalen og biter av meg hånda for alt- han har <sett>meldingen,og ikke svart 

Snakket var jo bare om at jeg beklager,at alt handlet om p være såret og alt blir snudd osv,men er jo sånn han vil ha det.

Ryggrad eller ikke er ikke viktig her- saken er jo at han velger å ignorere meg,og sånnsett sier rett ut at han ikke vil ha mer ned meg å gjøre.

Kjipt at han ikke vil høre, er jo stygt gjort-men hva kan man gjøre liksom?? Er man ignorert og at han ikke svarer,så er det lite å gjøre noe med.

Visste jo det var risikoen da jeg ble ærlig med han,istedenfor å lyve for meg selv og han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...