Gå til innhold

Jeg går alltid etter det beste og blir aldri fornøyd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig alt i livet mitt, lang utdannelse, god jobb med høy lønn, egen bolig og kjæreste, men hun er ikke akkurat min drømmedame, fordi jeg tiltrekkes av høye jenter, og hun er nesten litt for slank for meg. Jeg tar meg stadig i å bli interessert i høye jenter jeg treffer, men gjør ikke noe med det, fordi det tross alt er mye bedre å ha kjæreste enn å være singel og incel. 

Av og til får jeg en realitetssjekk av familie og venner, og da ser jeg at jeg har et ganske bra liv, men jeg blir likevel aldri fornøyd fordi jeg bare går etter det beste....

Hilsen Mann 27.

Anonymkode: 203ae...1d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars. Du burde gjøre det slutt så hun kan møte en mann som faktisk er glad i henne. 

Anonymkode: cd996...84f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Stakkars. Du burde gjøre det slutt så hun kan møte en mann som faktisk er glad i henne. 

Anonymkode: cd996...84f

Leste du ikke innlegget? Jeg sa jo at forholdet mitt er bedre enn singellivet, men jeg kikker bare på andre, høyere damer på butikken, parken mv

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leste du ikke innlegget? Jeg sa jo at forholdet mitt er bedre enn singellivet, men jeg kikker bare på andre, høyere damer på butikken, parken mv

Men du er jo ikke glad i henne. Du beholder henne bare for å slippe å være alene. Du høres helt tom ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (50 minutter siden):

Men du er jo ikke glad i henne. Du beholder henne bare for å slippe å være alene. Du høres helt tom ut.

Helt enig. Hadde ts virkelig elsket henne, hadde ikke dette vært et tema engang. 

Anonymkode: ad62a...7bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har egentlig alt i livet mitt, lang utdannelse, god jobb med høy lønn, egen bolig og kjæreste, men hun er ikke akkurat min drømmedame, fordi jeg tiltrekkes av høye jenter, og hun er nesten litt for slank for meg. Jeg tar meg stadig i å bli interessert i høye jenter jeg treffer, men gjør ikke noe med det, fordi det tross alt er mye bedre å ha kjæreste enn å være singel og incel. 

Av og til får jeg en realitetssjekk av familie og venner, og da ser jeg at jeg har et ganske bra liv, men jeg blir likevel aldri fornøyd fordi jeg bare går etter det beste....

Hilsen Mann 27.

Er det ditt eneste kriterie for dame? «Høy og folk må ikke tro jeg er incel»? Du har ingen ønsker eller preferanser når det kommer til personlighet?

Og tilsvarende for deg selv: å ha en god utdannelse, en sikker jobb som betaler tilstrekkelig for tiden du ofrer den, en bolig som bidrar til trivsel og hygge og finansiell trygghet er ikke å «lykkes her i livet» eller å «ha alt en behøver». Dette er grunnsteinene i tilværelsen. Oppå den skal du bygge selve livets mening - du skal drive med hva det nå enn er du (altså din personlighet) mener gir livet ditt mening og glede. 

Du beskriver en robot, ts. Ikke et menneske. Hvem er det som har fortalt deg at dette er livets mening? Dine foreldre? I så fall: du er oppvokst i et dysfunksjonelt hjem. Bruk tid på å finne ut hva et funksjonelt liv inneholder.

Anonymkode: 35082...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...