AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Aldri gått i dette, måtte prøve. Ser helt latterlig ut, spesielt uten sko på 😂 Som om det mangler noe... Den beskytter jo lite rundt ankene og oppover, tenk på all skitt/støv etc som kommer på huden der utendørs. Anonymkode: c272c...3e0 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 Elsker ankelsokker. Bortsett fra når det er svinkaldt og ullsokkene må på, er ankelsokker det eneste jeg bruker Anonymkode: 063cd...9ba 8 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Elsker ankelsokker. Bortsett fra når det er svinkaldt og ullsokkene må på, er ankelsokker det eneste jeg bruker Anonymkode: 063cd...9ba Hva liker du med ankelsokker vs sokker? Anonymkode: c272c...3e0 2
Geojak Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Bruker ankelsokker i skonår det er varmt, mer luftig, også liker jeg ikke å være barbeint i sko, da er ankelsokker ypperlig. Alternativet er sandaler men da uten sokker i det hele tatt. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Aldri gått i dette, måtte prøve. Ser helt latterlig ut, spesielt uten sko på 😂 Som om det mangler noe... Den beskytter jo lite rundt ankene og oppover, tenk på all skitt/støv etc som kommer på huden der utendørs. Anonymkode: c272c...3e0 Blir jo «støv og skitt» på føttene når du bruker sandaler også.. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva liker du med ankelsokker vs sokker? Anonymkode: c272c...3e0 Liker at ankelsokker ikke sklir ned, om jeg blir varm/klam så får jeg ingen merker, når det er varmt/klamt så er ankelsokker bedre, slipper at sokkene ruller ned som en ball om jeg har på bukser som er trang nede, på varme dager kan jeg fortsatt bruke sokker i skoene uten at det ser snålt når jeg går i skjørt/shorts osv. Brukt ankelsokker i årevis og kommer ikke til å bytte til vanlige sokker med det første Anonymkode: 063cd...9ba 7
skreppamedleppa Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Jeg synes ikke det, men jeg har ikke et sånt regid firkanta oppsett av at en sokk skal være så og så lang og viss den aviker fra det så ser sokken ødelagt ut eller noe. Jeg har knestrømper og bare hæl sokker eller Yoga sokker som det og kalles og allt innimellom på størrelse her så også ankelsokker og jeg elsker å gå med de, synes lengden er perfekt til lave sneakers f eks. Jeg går heller ikke i fullt verneutstyr om sommeren så det er mye hud som "blir skitten" uten at jeg helt klarer å se den store verdenskrisen i dette. 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Bruker kun ankelsokker, kommer aldri til å bruke andre sokker. Synes også ankelsokker er finere Anonymkode: 1d345...cb7 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 skreppamedleppa skrev (12 minutter siden): Jeg synes ikke det, men jeg har ikke et sånt regid firkanta oppsett av at en sokk skal være så og så lang og viss den aviker fra det så ser sokken ødelagt ut eller noe. Jøss, nå ble jeg litt skuffa over deg. Du pleier da ikke å våre så dømmende når folk har annen mening enn deg? :,( Anonymkode: 797b8...d40 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Jeg foretrekker vanlige sokker, men med korte jeans eller shorts/skjørt ser det jo helt merkelig med vanlige sokker. Anonymkode: 5c349...1ff 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 Enig. Syntes ankelsokker ser rart ut. Anonymkode: 787c7...754 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 Er ikke ankelsokker det mest vanlige? 😆 Anonymkode: 19f9f...2b0 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 Elsker ankelsokker. Bruker det året rundt, da jeg synes det er for varmt med lange sokker i arbeidskoene mine. Har ankelsokker i ull til bruk vinterstid, og tar på meg et par lange ullsokker i tillegg. Aldri kald på føttene. Jeg synes det både ser finere ut og er mer praktisk enn lange sokker. Anonymkode: 06f68...36f 1
skreppamedleppa Skrevet 1. mai 2023 #13 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jøss, nå ble jeg litt skuffa over deg. Du pleier da ikke å våre så dømmende når folk har annen mening enn deg? :,( Anonymkode: 797b8...d40 Er du skuffet fordi jeg ikke har et regid kvadratisk sokkesystem og blir nesten smått nevrotisk når noen aviker i form av lengde fra den vante sokkelengden? Jaja, det får vi leve med begge to så godt vi kan tror jeg😅 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 Ankelsokker er rett og slett ganske stygt. Og har aldri noen gang hatt problemer med at vanlige sokker ruller seg til baller eller klumper seg. Jeg bruker normal lengde, og noen ganger knelange. Og at sokk synlig mellom bukse og sko er stygt er for meg som å argumentere med at man går uten bukse, fordi bukse mellom genser og sko er stygt. Anonymkode: 28029...972 2 1
Bacteria Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 Går med lyse ankelsokker, eller vanlige sorte sokker alt etter årstid og antrekk. Hvis du har en litt kort sommerbukse, bruker sneakers ser det helt rart ut med lange sokker syns jeg. 2
Honey Dew Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 Jeg forstår det ikke. Har forsøkt å bruke dem, men det kjennes ut som om det er noe som mangler på foten. Jeg har alltid brukt sokker som går over ankelen. Både sommer og vinter. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 Det finnes forøvrig både "lave" og "usynlige" ankelsokker. Anonymkode: 77e27...a45 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 Det blir vel litt som en kjole. Greit på damer, veldig merkelig på menn. Anonymkode: dab07...522 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes forøvrig både "lave" og "usynlige" ankelsokker. Anonymkode: 77e27...a45 Liker disse også og bruker det mye Anonymkode: 1d345...cb7
Gjest AnonymBrukar9 Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 Jeg bruker ankelsokker kun på trening. Ellers bruker jeg vanlig sokker (som ingen ser pga bukselengden) eller steps (som ikke stikke opp over skoen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå