AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Forrige søndag hadde jeg "sovet gærnt", aka ligget rolig med hodet på puta helt likt som de andre nettene. Jeg våknet, tok en kaffe og kjente hele nakken stivnet. Vanligvis går dette over til dagen etter.. Og det så ut til å gå over, men det gjorde det ikke. Natt til en av dagene i uken, skulle jeg hjelpe datteren min, men mistet balansen i sengekanten og holdt på å falle ned, jeg tok meg imot med høyre arm men den fikken vridning, hørte en ekkel lyd fra skuldra og akkurat som den poppa tilbake. Merket ingenting før senere den dagen at jeg ble litt øm. Helt ærlig trodde jeg at det er fordi jeg har sovet gærn jeg har hatt vondt. Jeg har vondt når jeg står opp, og det har vært samme følelsen. Men nå gjør det vondere og smerten er annerledes.. Alt foregår på samme side, også der jeg tok meg imot med armen. Smertene har begynt å stråle ut til armen og jeg sliter egentlig litt pga dette.. Er det noen som har vært borti lignende og har erfart at dette er forbigående uten behandling? Jeg er i påvente av ny fastlege for min gamle er langt unna, så jeg føler ikke at det er et alternativ å kjøre inn til Oslo i to timer, med bom og parkering osv for å høre ta en paracet.. Anonymkode: 2fd60...ce4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har en lignende historie. Det startet med kink I nakken som ikke forsvant. Så bar jeg litt for lenge på det to år gamle barnebarnet mitt. Etter det fikk jeg vondere og vondere nedover i armen. Jeg gikk på paracet en ukes tid, mens jeg var på jobb og løftet på tunge pasienter. Da jeg fikk en fridag og prøvde meg uten paracet merket jeg at skulderen og armen var veldig vond i hvile. Nå har jeg fått øvelser av fysioterapeuten min og voltaren og sykemelding av legen. Du bør nok få en voltaren kur og hvile. Kanskje øvelser også. Anonymkode: 69872...e00
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en lignende historie. Det startet med kink I nakken som ikke forsvant. Så bar jeg litt for lenge på det to år gamle barnebarnet mitt. Etter det fikk jeg vondere og vondere nedover i armen. Jeg gikk på paracet en ukes tid, mens jeg var på jobb og løftet på tunge pasienter. Da jeg fikk en fridag og prøvde meg uten paracet merket jeg at skulderen og armen var veldig vond i hvile. Nå har jeg fått øvelser av fysioterapeuten min og voltaren og sykemelding av legen. Du bør nok få en voltaren kur og hvile. Kanskje øvelser også. Anonymkode: 69872...e00 Hvilken sykdom er Voltaren kur mot? Anonymkode: 2e839...2c6
Honey Dew Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvilken sykdom er Voltaren kur mot? Anonymkode: 2e839...2c6 Voltaren er ikke en kur. Det er en smertestillende salve som kan lindre muskelverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå