Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med ei dame som bruker tøybind?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller synes de fleste menn at det virker for uhygienisk? Eller tenker dere ikke over sånt? :klo:

Anonymkode: 1fa6b...49d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og ikke menskopp heller

Anonymkode: 77128...a44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For å beskrive. De ligger i en bøtte kaldt blodvann på badet. Jeg hadde rørleggere en gang, og måtte flytte bøtten. Den var tildekket med håndkle, men likevel. Følte litt på dette da. Men de var rørleggere fra Polen, så jeg antok at de er vant med det...

Anonymkode: 6e9cd...513

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noen dealbreaker, men det er jævlig ekkelt hvis det skal ligge åpent og fremme. Og jeg er ikke noen sånn «æsj mensen»-fyr, men det fremstår uhygienisk og nasty å la tøystykker med kroppsvæsker eller biologisk materiale ligge åpenlyst til lukt og skue. Hadde det blitt et problem hadde jeg hevna meg med runkesokk og bokser med bremsespor ass

Anonymkode: cb591...080

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

*sukk* enda en tråd om dette. Antar at ts er mann. 

Anonymkode: 2762a...195

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke noen dealbreaker, men det er jævlig ekkelt hvis det skal ligge åpent og fremme. Og jeg er ikke noen sånn «æsj mensen»-fyr, men det fremstår uhygienisk og nasty å la tøystykker med kroppsvæsker eller biologisk materiale ligge åpenlyst til lukt og skue. Hadde det blitt et problem hadde jeg hevna meg med runkesokk og bokser med bremsespor ass

Men det er vel ingen som gjør det. Man bretter dem sammen og legger dem et sted et par dager til man har samlet nok til ei vaskemaskin. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan bli sammen med all slags damer. De eneste damene som er uaktuelle er de som har penis.

Anonymkode: 0e953...7a0

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om det ligger i kaldt vann med eddik, lukter det ikke. Vi bruker det for å unngå plast i naturen. Ikke for å ramme menn eller partnere.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For å beskrive. De ligger i en bøtte kaldt blodvann på badet. Jeg hadde rørleggere en gang, og måtte flytte bøtten. Den var tildekket med håndkle, men likevel. Følte litt på dette da. Men de var rørleggere fra Polen, så jeg antok at de er vant med det...

Neida, ikke alle legger dem i kaldt vann. Man kan også brette dem sammen og la blodet tørke inn. 
Det må være en privatsak hva folk bruker i trusa si de dagene i måneden. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Neida, ikke alle legger dem i kaldt vann. Man kan også brette dem sammen og la blodet tørke inn. 
Det må være en privatsak hva folk bruker i trusa si de dagene i måneden. 

OK, men får du ikke en permanent flekk i bindet da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor ligger de i vann??? Og vannet er ikke mye kaldt etter å ha vært på badet i mange dager, man har varmekabler på badet. Og jo, det må lukte veldig for oss som ikke gjør dette jevnlig og blitt immun mot lukten.

Det må jo være bedre å ha en permanent flekk i et bind ingen skal se, enn gammel blodstank i hele leiligheten fordi man har bindene i et vannkar!?

Skyll heller bindet når det er nybrukt, ikke la de ligge vått over mange dager!?!? Æsj!

Anonymkode: a8c49...5b3

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei 🤷🏼‍♀️ noen kan jeg skimte bittelitt misfarging i, men halo, hvem bryr seg, ingen skal se på de uansett. Enten ligger de i trusa, kneppet sammen i en egen pose i skittentøyskurven, eller i tøyposen klar til bruk. 

Anonymkode: 8594d...c3c

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Har sett mange rare spørsmål på KG, men dette tar kaka. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

En kaster jo bindene i bosset når de er brukt.

Anonymkode: ed25a...f42

AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri vært sammen med en dame som har mensen. Fysj så ekkelt!

Anonymkode: fd17d...8f6

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Har sett mange rare spørsmål på KG, men dette tar kaka. 

Det er ikke første tråden der en mann spør om dette heller. Og hver gang ender det med «æsj, så ekle dere er». 

Anonymkode: 2762a...195

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis hu har kjøpt dyre tøybind i flotte farger.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ville blitt dyrt, når et godt tøybind koster over 100 kr. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha this escalated quickly

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...