Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger råd angående hudpleie til å en sliten småbarnsmor midt i tredveårene. Jeg bor ikke i Norge, men et sted med 350+ soldager i året… Så det må tas med i betraktningen. Jeg har prøvd å sette meg inn i dette, men det er jo en jungel! 

Har hatt en veldig enkel rutine de siste 10+ årene:

En gelrens fra Kiehls (calendula deep cleansing) og dagkrem med spf 30 på morgenen, samme gelrens, evt lett peeling (rare earth deep pore) på kvelden, samt et nattserum (midnight recovery concentrate). I perioder nattøyekrem og. Alt fra Kiehls. 

Vil nå uppe gamet litt, og trenger tips! Jeg vil tilføye et serum på morgenen, har sett på Vitamin C10-serum fra La Roche-Posay. Det tar jeg på mellom rens og dagkrem på morgenen, eller? Vil også teste ut dagkremen fra Cerave med spf50, nå som sommeren kommer. Har lys hudtype, blir lett rød. Tror jeg har fet/kombinasjonshud. Kan få et par kviser i måneden, men ikke så mye lenger. 

Trenger jeg egen øyekrem, og nattkrem? Har lest at man kan bruke ansiktskremen, om den er uten parfyme, under øynene også? 

Retinol må jeg og sette meg inn i, men venter evt. med det til høsten...

Og trenger jeg antiage-produkter?! 

For å oppsummere, ny rutine:

Morgen: Gelrens Kiehls, Vitamin c10, dagkrem med spf.

Kveld: Gelrens eller peeling, nattolje.

Hva anbefaler dere å tilføye? Jeg begynner å få litt linjer rundt øynene. Sikkert litt solskader i ansiktet… 

Tusen takk for all hjelpe og tips 😊

Anonymkode: 819da...5ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cerave spf 50 dagtid

Pixi retinol eye cream (kveld)

Avene physiolift night balm (retinal, lav styrke. Er serum og nattkrem i ett. Brukes kveld)

Anonymkode: 99999...c13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen som vi blir manipulert. Tenk hvor fett de tjener på folk som kjøper inn et helt arsenal med dritt vi TROR vi trenger, men ikke trenger. Du trenger ikke halvparten av det der. 

Morsomt når de tok den testen med å ha Spenol aktig rimelig krem i en umerket krukke og la et testpanel bruke krukka daglig i en mnd. Huden til de fleste av de hadde aldri føltes bedre! Føltes luksuriøst og godt ut på huden. Og så var det billigste kremen du får kjøpt på matbutikken som var oppi. 

Anonymkode: 91cf4...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...