Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg trenger desperat råd til hvordan jeg skal takle følelsene mine. Er så forelsket i en gutt jeg har styrt med i en periode, men nå har vi dabbet litt av, fordi han ikke ønsker forhold. Dette har vart i nesten et år, og jeg greier ikke tenke på noe annet enn han. Det gjør fysisk vondt å være så forelsket. Flere som kjenner seg igjen? Eller har noen tips til å komme meg over han?

Jente, 21

Anonymkode: b474e...3e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må akseptere at han ikke vil ha noe forhold og siden du har følelser for han så er det viktig å bryte all kontakt for å komme deg over han. 

Anonymkode: 53f13...3be

Skrevet

Ja, kjenner meg godt igjen.

Det skjedde det samme med oss. Vi holdt på ca 1 år. Vi avsluttet det helt, da han ikke ville ha et kjæreste forhold, og det ville jeg.

Mye av tiden da vi var sammen var også vondt for meg, da jeg savnet han så utrolig. 

Nå vet jeg egentlig ikke orm det var verdt det. Jo, det var verdt opplevelsen. Men ikke verdt å ønske at det skulle bli oss. Men det gikk ikke opp for meg før langt etter at all kontakt med ham ble avsluttet.

Nå har jeg truffet en som gjensidig har de samme følelsene. Han er mer lik  meg på alle punkter. Nå forstår jeg ikke hvorfor jeg var så desperat etter han andre.

Gjest Made4u
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei jeg trenger desperat råd til hvordan jeg skal takle følelsene mine. Er så forelsket i en gutt jeg har styrt med i en periode, men nå har vi dabbet litt av, fordi han ikke ønsker forhold. Dette har vart i nesten et år, og jeg greier ikke tenke på noe annet enn han. Det gjør fysisk vondt å være så forelsket. Flere som kjenner seg igjen? Eller har noen tips til å komme meg over han?

Jente, 21

Selvdestruktivt det du driver med, klamre deg fast til følelser for noen som ikke vil besvare dem, du virker å dyrke det håpet du går med og der ligger problemet.

Skrevet (endret)
On 5/1/2023 at 3:38 AM, AnonymBruker said:

Jente, 21

Det tragiske er at det ikke er sikkert at du ville vært like forelsket om du kunne få ham, av og til trigges vi av at noen er akkurat utenfor rekkevidde. Og omvendt, hvis man er litt for trygg på at man kan få noen, kan det paradoksalt nok være til hinder for at man utvikler følelser. Det er som at man bare kan begjære det som det er vanskelig å få. 

Jeg har mer enn en gang opplevd at jenter jeg ikke hadde sjans på så lenge jeg var litt for forelsket, har blitt interessert på et senere tidspunkt når min forelskelse har lagt seg. Vi mennesker er ofte vår egen lykkes verste fiende. Det vi ikke kan få vil vi ha, og det vi kan få vil vi ofte ikke ha. 

Endret av Cuckold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...