AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Jeg datet en fyr en kort periode i høst, men han avslutta det da han ikke var klar for noe seriøst. Jeg ble fort veldig betatt av han, så synes det var veldig vondt i starten. Vi har likevel ligget en del i ettertid (mitt initiativ), da jeg rett og slett trenger sex og nærhet i livet, og liker å ha dette med noen jeg trives med og har kjemi med. Jeg har ikke følelser for fyren (lengre), men skulle gjerne ønske at vi kunne tilbrakt litt mer tid sammen enn det vi gjør nå. Nå har vi kun sex og koser litt hvis vi har tid, men jeg kunne gjerne tenkt meg å faktisk henge sammen fra tid til annen, feks bare noe så enkelt som å se film sammen en kveld. Hvordan ta dette opp med ham uten å "skremme" ham bort? Er redd han vil tro at jeg har tro på at det faktisk kan bli noe mer mellom oss hvis jeg tar opp dette, men jeg vet veldig godt at det ikke blir oss to, og har innfunnet meg med det. Jeg skulle nok bare ønske at jeg fikk mer nærhet ut av denne relasjonen. Tips? Eventuelt andre i lignende situasjoner? Anonymkode: 54cba...51e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Hvorfor kan du ikke bare finne deg en kjæreste fremfor å kaste bort tid i livet ditt på en gjøk som bate il pule deg og gå? Du har ingenting å hente i han. Han vil ikke ha deg! Anonymkode: adcf4...695 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Kutte han helt ut og finne en som vil deg 100%. Høres ut som det er det du ønsker/trenger. Du er interessert i noe mer med han her, ikke kun sex - og så lenge du har sex med han her, så blokkerer du (i form av tid og følelser) for å treffe andre menn som også er interessert i deg Anonymkode: 446db...56c 2
Voldemort Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor kan du ikke bare finne deg en kjæreste fremfor å kaste bort tid i livet ditt på en gjøk som bate il pule deg og gå? Du har ingenting å hente i han. Han vil ikke ha deg! Anonymkode: adcf4...695 Haha, hva faen. For man kan kjøpe en kjæreste på butikken liksom? Det er ikke så enkelt. Jeg dater og er oppriktig på utkikk etter noen som ser etter en langvarig relasjon, men til nå har jeg fortsatt ikke funnet noen jeg klaffer helt med. Derfor ligger jeg fortsatt med denne fyren av og til, sånn at jeg får oppfylt noen av behovene mine. Når det er sagt, så kan det godt være at det lureste bare er å kutte han 100% ut uansett. Sliter bare med at jeg har veldig høy sexlyst, og derfor synes det er ganske kjipt å være singel. Har forøvrig vært singel i mange år også. One night stands får jeg ikke så mye utav, så derfor vil jeg heller ha en slags fast relasjon til en partner, selv om vi ikke vil det samme.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Voldemort skrev (2 minutter siden): Haha, hva faen. For man kan kjøpe en kjæreste på butikken liksom? Det er ikke så enkelt. Jeg dater og er oppriktig på utkikk etter noen som ser etter en langvarig relasjon, men til nå har jeg fortsatt ikke funnet noen jeg klaffer helt med. Derfor ligger jeg fortsatt med denne fyren av og til, sånn at jeg får oppfylt noen av behovene mine. Når det er sagt, så kan det godt være at det lureste bare er å kutte han 100% ut uansett. Sliter bare med at jeg har veldig høy sexlyst, og derfor synes det er ganske kjipt å være singel. Har forøvrig vært singel i mange år også. One night stands får jeg ikke så mye utav, så derfor vil jeg heller ha en slags fast relasjon til en partner, selv om vi ikke vil det samme. Hvor gammel er du? 20-åra? Anonymkode: fe0e3...b38 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? 20-åra? Anonymkode: fe0e3...b38 Kg's mest stilte spørsmål dukker nok en gang opp. Anonymkode: e8635...475
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Dere er pulevenner, ikke venner. Anonymkode: 80463...9ce
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 22 minutter siden, Voldemort said: One night stands får jeg ikke så mye utav, så derfor vil jeg heller ha en slags fast relasjon til en partner, selv om vi ikke vil det samme. Her setter du deg selv opp for kjærlighetssorg. Anonymkode: 446db...56c
Flintis Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Jeg hadde et åpent forhold med en elskerinne og da hadde vi pauser med mat og prat innimellom sexen. Det var hyggelig. Kanskje dere kan prøve dette.
Voldemort Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor gammel er du? 20-åra? Anonymkode: fe0e3...b38 Er 28
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 Ikke gjør NOE mer ut av dette, hold det til sextreffene. Når du starter med andre ting gjør du mer ut av relasjonen...plutselig skal du ha enda mer. Ikke gå i den fellen. Ting du nevner kan du gjøre med venner eller andre, ikke en som kun skal være sexpartner. Dette har jeg endelig lært meg nå, har samme opplegg som deg med en fyr jeg likte litt. Nå har vi kun sex, fordi det funker så bra. Men kunne aldri hatt noe mer Derfor møtes vi for kun sexen.... Anonymkode: fcbdd...cee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå