norw Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Ifølge Dagsrevyen topper Zelenskyj foran Svjatoslav Vakartsjuk 🤔🤔🤔 Det kan umulig stemme, så jeg spurte Snapchat AI, som mener at Leah Isadora Behn er død og at Quisling er en helt. Vil tro at Snapchat er nærmere sannheten. Av navnene på Snapchat er det bare sistemann jeg ikke kjenner til. Spurte også Chat GPT, som ikke har med Zelenskyj engang. Shevchenko er nr 5, fikk ham ikke med i skjermbildet. Jeg ville tenkt at topp fem i hvert fall bør inkludere Zelenskyj, Shevchenko og Klitschko. Bubka er nok også kjent for mange, særlig blant folk som er 40+.
svartkatt Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Vet bare om zelensky og ukrainske militære som tar seg av hjemløse katter og hunder når de ikke er i kamp. Som jeg kommer på hvertfall.
norw Skrevet 30. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2023 svartkatt skrev (4 minutter siden): Vet bare om zelensky og ukrainske militære som tar seg av hjemløse katter og hunder når de ikke er i kamp. Som jeg kommer på hvertfall. De mest kjente er idrettsutøvere. Shevchenko var en av verdens beste fotballspillere og vant ballon d'or i 2004, og det er gjerne idrettsutøvere som er mest kjent om man ikke har veldig kjente innenfor musikk/film. Ville ikke overrasket meg om også Mudryk er mer kjent verden over enn denne Vakartsjuk.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Ukraina var ukjent for meg før krigen. Kjenner nå til Volodymyr Zelenskyj (selvsagt) og han bokseren Vitalij som er ordfører i Kiyv. Anonymkode: 8e7b0...d08
norw Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ukraina var ukjent for meg før krigen. Kjenner nå til Volodymyr Zelenskyj (selvsagt) og han bokseren Vitalij som er ordfører i Kiyv. Anonymkode: 8e7b0...d08 Ville vært interessant å spørre noen millioner mennesker fordelt over hele verden og sett om de som kjenner til Klitschko sier at han er en tidligere bokser og/eller ordfører i Kyiv.
Bombasi Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Zinchenko og Mudryk burde være mer kjent enn Yarmolenko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå