AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Blitt nylig kjæreste med en kar. Han har alt på stell og virker perfekt, at det virker litt skummelt. Kjekk og fin kar, veletablert, ryddig idyllisk hus, nydelige og høflige barn, tenåringsdatter og litt voksen sønn som jeg ikke har møtt. Var på middag, introdusert for datter. Drømmefamilie, ikke noe tenåringsopprør, men heller mye omsorg. Hun virket omsorgsfull og sikret at jeg har det bra. Selv veldig pen som sin far, men ga meg ros. Jeg vet ikke, men jeg blir nesten skremt, da ting virker å være for perfekt. Nå vet jeg at alle familier har problemer, og jeg ser kun fasade. For han er også barna viktige, og jeg må da vite hvordan familien egentlig er? Hvordan går man frem? Anonymkode: fb057...6d9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Leter du etter feil, så finner du det selv om det ikke er der. Nei, ingen er perfekte. Men det betyr ikke at det er snakk om fæle ting. Kanskje datteren har dysleksi, eller at sønnen ha blitt mobbet som barn. Du merker gjerne om vennligheten fra ungene er ekte eller kunstig. Trolig har de vokst opp med foreldre som er omsorgsfulle, og så har de også lært seg å bli det. Anonymkode: 53a3b...040 4
jabx Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Var på middag, introdusert for datter. Drømmefamilie, ikke noe tenåringsopprør, men heller mye omsorg. Hun virket omsorgsfull og sikret at jeg har det bra. Selv veldig pen som sin far, men ga meg ros. Kanskje hun er oppdratt på riktig måte, uten kjefting og smelling, men med foreldre som har lyttet og forstått og gitt henne det hun har trengt som barn? 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 Det er nok problemer, alle familier har sitt. Anonymkode: 3d946...b15
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blitt nylig kjæreste med en kar. Han har alt på stell og virker perfekt, at det virker litt skummelt. Kjekk og fin kar, veletablert, ryddig idyllisk hus, nydelige og høflige barn, tenåringsdatter og litt voksen sønn som jeg ikke har møtt. Var på middag, introdusert for datter. Drømmefamilie, ikke noe tenåringsopprør, men heller mye omsorg. Hun virket omsorgsfull og sikret at jeg har det bra. Selv veldig pen som sin far, men ga meg ros. Jeg vet ikke, men jeg blir nesten skremt, da ting virker å være for perfekt. Nå vet jeg at alle familier har problemer, og jeg ser kun fasade. For han er også barna viktige, og jeg må da vite hvordan familien egentlig er? Hvordan går man frem? Anonymkode: fb057...6d9 Nøyaktig som jeg har det og nøyaktig som mine barn ville tatt i mot gjester. Og jeg er ikke perfekt, selv om det ikke er langt i fra Anonymkode: ce6e3...b31 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Hva er det med alle disse trådene som nevner en datter som er pen? Det må da være skrevet av samme person, det er ikke vanlig å omtale døtre fra 4 år til 20 som pene hele tiden? Anonymkode: cfb57...172 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå vet jeg at alle familier har problemer, og jeg ser kun fasade. Anonymkode: fb057...6d9 Hvor har du det fra alle famiiler har problemer og at utad har en fasade? Anonymkode: 4bdf8...006
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva er det med alle disse trådene som nevner en datter som er pen? Det må da være skrevet av samme person, det er ikke vanlig å omtale døtre fra 4 år til 20 som pene hele tiden? Anonymkode: cfb57...172 Tenkte det samme. Her er hun som hele tiden skriver om stedattera som er tett med faren og blabla Anonymkode: 061a2...bc6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 Han høres jo helt vanlig ut? Anonymkode: b5080...d89 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blitt nylig kjæreste med en kar. Han har alt på stell og virker perfekt, at det virker litt skummelt. Kjekk og fin kar, veletablert, ryddig idyllisk hus, nydelige og høflige barn, tenåringsdatter og litt voksen sønn som jeg ikke har møtt. Var på middag, introdusert for datter. Drømmefamilie, ikke noe tenåringsopprør, men heller mye omsorg. Hun virket omsorgsfull og sikret at jeg har det bra. Selv veldig pen som sin far, men ga meg ros. Jeg vet ikke, men jeg blir nesten skremt, da ting virker å være for perfekt. Nå vet jeg at alle familier har problemer, og jeg ser kun fasade. For han er også barna viktige, og jeg må da vite hvordan familien egentlig er? Hvordan går man frem? Anonymkode: fb057...6d9 Det høres jo helt normalt ut, de fleste familier har det jo fint, selv om alle familier har problemer innimellom. Du må bare bli bedre kjent med de. Dette høre jo bare bra ut. Anonymkode: 2099d...1fa 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Leter du etter feil, så finner du det selv om det ikke er der. Nei, ingen er perfekte. Men det betyr ikke at det er snakk om fæle ting. Kanskje datteren har dysleksi, eller at sønnen ha blitt mobbet som barn. Du merker gjerne om vennligheten fra ungene er ekte eller kunstig. Trolig har de vokst opp med foreldre som er omsorgsfulle, og så har de også lært seg å bli det. Anonymkode: 53a3b...040 Nei, ingen er perfekte, men har TS hørt om veloppdregne barn. ? Hos mange er det blitt en slags livsstil å ha det ryddig, og pent rundt seg ,og det igjennspeiler også ofte at de har orden i økonomien. Min arbeidsleder hevdet at eg har perfeksjonisme "uti fingertuppene" og derfor blei headhentet akkurat til den jobben eg hadde v/ bedriften. Eg sjølv viste ikkje at eg blei omtalt som perfeksjonist blandt arbeidskolegaer ettersom det var en naturleg ting i hverdagen å ha det ryddig ,rent, og pent rundt seg. Det pussige er at når ein ber noen om å rydde etter seg, så skjønner de rett, og slett ikkje hva ein snakker om. Det å ha det ryddig, og rent rundt seg, var holdninger vi som barn " fekk inn " under oppveksten. Anonymkode: 35909...018 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #13 Skrevet 1. mai 2023 Om dere nylig er blitt kjærester vil jeg anta du er forelsket og lykkelig. Da er det lett å se bare det bra😊 Hvorfor ikke nyte det, men ha i bakhode en ikke skal bli så skuffet når det dukker opp «noe». Anonymkode: 864c3...ff2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #14 Skrevet 1. mai 2023 Dere kvinnfolk altså ..... Er der ingen problemer, vel ..... da lager vi et. Drama drama drama. Dere blir aldri fornøyd uansett. Anonymkode: c29e1...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå