AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Hvordan vet man om forholdet vil vare? Skjønner ting kan gå opp og ned. Har aldri vært i et langvarig forhold, jeg og samboer er begge 30+, ingen barn. Men sexlivet har helt stoppet opp. Alt annet er bra, hverdagen er veldig fin. Men den gnisten, forelskeses følelsen er liksom ikke der lenger. Jeg er utrolig glad i han selvfølgelig. Han er en flott mann. Men jeg føler liksom ikke den forelska følelsen. Men kanskje den blir borte etterhvert? Jeg er tiltrukket av han, men alt som har med sex å gjøre blir bare kleint. For det er så lenge siden. Har prøvd å snakke med han, men det skjer liksom aldri noe. Hjelper ikke ta det opp. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ønsker ikke leve i et sexløst forhold. Sex er for meg mer enn bare det, det er også intimitet, være nær hverandre. Bekreftelse overfor hverandre. Men så elsker jeg han jo. Og vil ikke gjøre det slutt, men savner så å føle meg nær han igjen. Andre som har vært i denne situasjonen? Hva gjorde dere? Anonymkode: 77258...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå