Gå til innhold

De kvinnen jeg virkelig liker, fungerer jeg aldri helt seksuelt med..frustrert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei,

merket at hvis jeg virkelig liker en kvinne og blir litt betatt, så funker ikke ting helt seksuelt. Det seksuelle blir mindre relevant. Litt usikker på hvorfor det er slik, men kanskje jeg får en form for prestasjonsangst!?

For å ta et helt annet eksempel, møtte en dame som jeg aldri trodde skulle tenne på og for å være ærlig, så var vi totalt forskjellige personer også. Men med hun, så klarte nesten ikke å holde igjen mens man hadde sex.... utløsningen kom for kjapt! 

Poenget er, er at jeg oftere mangler den seksuelle kjemi med de søte jente jeg faktisk liker. Vanskelig å forklare egentlig. Håper bare dette kan forklares med en form for prestasjonsangst eller noe, for skal muligens møte en veldig søte kvinne nå for andre gang som jeg liker veldig godt. Men sist vi var sammen og hadde sex, så funket ikke ting helt som jeg håpet på. Jeg klarte lissom ikke å bli 100 prosent tent og fatter ikke hvorfor, for hun ser utrolig flott ut. Litt frustrerende....

Flere som har erfart det samme?

Anonymkode: 54286...823

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du til utrykket: "To cute to fuck"?😅 jeg har noen ganger kjent på det samme som deg.. Det ender ofte i sånn "snill sex", så jeg får liksom ikke til å utfolde meg som jeg liker🤐

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at du er redd for å miste henne og da begynner å tenke på dette i stedet for å være i nuet?

Bamseklemmer skrev (13 minutter siden):

Kjenner du til utrykket: "To cute to fuck"?😅 jeg har noen ganger kjent på det samme som deg.. Det ender ofte i sånn "snill sex", så jeg får liksom ikke til å utfolde meg som jeg liker🤐

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hei,

merket at hvis jeg virkelig liker en kvinne og blir litt betatt, så funker ikke ting helt seksuelt. Det seksuelle blir mindre relevant. Litt usikker på hvorfor det er slik, men kanskje jeg får en form for prestasjonsangst!?

For å ta et helt annet eksempel, møtte en dame som jeg aldri trodde skulle tenne på og for å være ærlig, så var vi totalt forskjellige personer også. Men med hun, så klarte nesten ikke å holde igjen mens man hadde sex.... utløsningen kom for kjapt! 

Poenget er, er at jeg oftere mangler den seksuelle kjemi med de søte jente jeg faktisk liker. Vanskelig å forklare egentlig. Håper bare dette kan forklares med en form for prestasjonsangst eller noe, for skal muligens møte en veldig søte kvinne nå for andre gang som jeg liker veldig godt. Men sist vi var sammen og hadde sex, så funket ikke ting helt som jeg håpet på. Jeg klarte lissom ikke å bli 100 prosent tent og fatter ikke hvorfor, for hun ser utrolig flott ut. Litt frustrerende....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som at dere bare ikke har den seksuelle kjemien. Jeg har det på samme måte med de fleste menn. Kan like de kjempegodt som personer og syns de er estetisk kjekke men ikke klare å ligge med de fordi vi mangler den seksuelle kjemien mellom oss. 

Anonymkode: 6dfb8...126

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For å ta et helt annet eksempel, møtte en dame som jeg aldri trodde skulle tenne på og for å være ærlig, så var vi totalt forskjellige personer også. Men med hun, så klarte nesten ikke å holde igjen mens man hadde sex....

Det estetiske er utstillingsvinduet, det er ikke alltid det samme du finner inne i butikken. Du kan bli både skuffet og gledelig overrasket, for meg er det absolutt vanligste det siste. Bare hun slipper deg helt inn ;).

Gjest Sigarett
Skrevet (endret)
Paramount skrev (2 timer siden):

Det estetiske er utstillingsvinduet, det er ikke alltid det samme du finner inne i butikken. Du kan bli både skuffet og gledelig overrasket, for meg er det absolutt vanligste det siste. Bare hun slipper deg helt inn ;).

Så du er vant med at utstillingsvinduet ikke er så bra men resten overrasker? 

Til ts: kan det hende du har litt hore-madonna tanker? At en kjæreste ikke skal skitnes til? Det beste er jo uansett å være deg selv fra starten av, tørre å kjøre på. Hun kan nok overraske hvis du leder litt annen og viser hvem du er. 

Endret av Sigarett
AnonymBruker
Skrevet
Sigarett skrev (1 minutt siden):

Til ts: kan det hende du har litt hore-madonna tanker? At en kjæreste ikke skal skiftes til? Det beste er jo uansett å være deg selv fra starten av, tørre å kjøre på. Hun kan nok overraske hvis du leder litt annen og viser hvem du er. 

Tenkte det samme. Kvinner han synes godt nok om til å bli glad i klarer han ikke tenke skittent om. Tilsvarende mekanisme som menn som mister lysten på dama etter at de får barn. Klarer ikke koble mor til hans barn med et seksuelt vesen.

TS, du burde lese litt om dette fenomenet. Og hva det evt. forteller om ditt kvinnesyn.

Anonymkode: 5de3b...df6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er angst. Du stenger av en del av deg fordi du ikke klarer slappe av. Noe som gjør sex vanskeligere. Du er sannsynligvis mer redd for at ting skal gå galt når du har sex med noen du liker godt. Du føler at konsekvensene med å mislykkes med sex med noen du liker kjempegodt, er fæle. Ironisk nok gjør det deg mer stresset og det er høyere sjanse for at sexen faller litt ut

Anonymkode: 9af93...abf

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
Sigarett skrev (16 minutter siden):

Dersom du leser det slik har du vært for lenge på kg. Kg er som en giftig kråkebolle for optimister med et positivt menneskesyn

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Aldri erfart det samme. Bra utseende er alltid en fordel, men langt mindre enn mange tror. Det er hvordan hun uttrykker sin seksualitet som virkelig har avgjørende innflytelse på lysten, min i hvert fall. Enkelte kan skille seg veldig fordelaktig ut. Det er kanskje dette fenomenet du ts har vært ute for.

Gjest Sigarett
Skrevet (endret)
Paramount skrev (11 minutter siden):

Dersom du leser det slik har du vært for lenge på kg. Kg er som en giftig kråkebolle for optimister med et positivt menneskesyn

Nåja. Vi overrasker heldigvis også. 😁

Ts ville nok blitt overrasket over hvordan disse søte jentene også liker å skittnes til. Noen har også fortalt meg at det aller er kjekkest å få lov til å skitne til ei som ikke er så skitten i utgangspunktet. Litt motsatt av kvinner som vil fikse bad boys, menn vil skitne til de søte kjærestene sine.Det anbefales å prøve det ut ts. La det stå til. 

Endret av Sigarett
AnonymBruker
Skrevet

Alder?

Hvor mange streker har du fått satt i senge stolpen? 

Virker litt virkelighetsfjern... 

Anonymkode: 38dfc...692

Gjest Paramount
Skrevet
Sigarett skrev (3 minutter siden):

Noen har også fortalt meg at det aller er kjekkest å få lov til å skitne til ei som ikke er så skitten i utgangspunktet.

Dette kunne jeg sagt selv.. (😅). Kjæresten min er veldig pen og skikkelig, ei fin dame. Akkurat dette faktum er sterkt motiverende for meg, til både det ene og det andre. Det er lite som overgår å tvinge fram hora i en kvinne som kjemper (litt) i mot. Premien er stor.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke sånn søt søt, absolutt ikke uskyldig. Men jeg syntes hun er veldig vakker og søt og liker å tilbringe tid sammen med henne. Men redd det seksuelle kommer til å ødelegge muligheten for noe mer seriøst. Sex er jo veldig viktig!

En annen ting er at hun har alltid vært ganske stille under sexen, men har allikevel sagt at hun er fornøyd(uten at jeg har spurt først), så mulig det også kan påvirke meg litt negativt. Vandt til at damene støyer litt. Mye mulig vi bare ikke passer sammen seksuelt, men håper ting blir bedre hvis vi fortsettes å møtes.

Hilsen TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du kun hatt sex med henne én gang? I så fall kan det være at ingen av dere er helt trygge. Jeg er nok ikke et veldig bra ligg de første gangene, rett og slett fordi jeg er usikker og ikke tør å slippe meg løs. Det er heller ikke særlig bra for meg når jeg ligger med noen for første gang, så jeg vil bare ha det overstått, så kan vi heller utforske etterhvert 

Anonymkode: 367c5...73c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du kun hatt sex med henne én gang? I så fall kan det være at ingen av dere er helt trygge. Jeg er nok ikke et veldig bra ligg de første gangene, rett og slett fordi jeg er usikker og ikke tør å slippe meg løs. Det er heller ikke særlig bra for meg når jeg ligger med noen for første gang, så jeg vil bare ha det overstått, så kan vi heller utforske etterhvert 

Anonymkode: 367c5...73c

har vel hatt sex 4 ganger. Ting ble litt bedre siste gang, men er absolutt ikke "der" jeg burde være. Som sagt, hvis vi møtes igjen så får jeg se hvordan det utvikler seg. Bare synd sex eventuelt skal komme i veien for noe som føles så bra ellers..

Kan jo hende hun trenger mer tid også, men hun er absolutt ikke beskjeden eller sjenert, men er jo ikke sikkert det betyr så mye i den sammenheng!?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

har vel hatt sex 4 ganger. Ting ble litt bedre siste gang, men er absolutt ikke "der" jeg burde være. Som sagt, hvis vi møtes igjen så får jeg se hvordan det utvikler seg. Bare synd sex eventuelt skal komme i veien for noe som føles så bra ellers..

Kan jo hende hun trenger mer tid også, men hun er absolutt ikke beskjeden eller sjenert, men er jo ikke sikkert det betyr så mye i den sammenheng!?

Man kan være litt sjenert i senga før man blir ordentlig trygge på hverandre, selv om man i utgangspunktet ikke er sjenert ellers i livet. Jeg kan skrive under på det. Kvinne 25

Anonymkode: 3f015...216

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Man kan være litt sjenert i senga før man blir ordentlig trygge på hverandre, selv om man i utgangspunktet ikke er sjenert ellers i livet. Jeg kan skrive under på det. Kvinne 25

Anonymkode: 3f015...216

Signerer jeg også! Kvinne 46

Anonymkode: 7c2b3...888

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borti  to sånne, så veldig forelsket i meg at de ikke fikk det til i  begynnelsen. Jeg var forelsket tilbake da så det ble flere ganger og da ordnet det seg til det veldig beste etter hvert :) Tror det rett og slett var prestasjonsangst

Anonymkode: 52b18...a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke rart, det er ganske åpenbart at du er livredd for å miste henne. Jeg ville jobbet med selvfølelsen din

Anonymkode: 9af93...abf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...