AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #21 Del Skrevet 1. mai 2023 Vi betaler 995,- pr. kuvert. Drikke kommer i tillegg. Er som på en restaurant, hvor leie, servitører, prosjektor o.l. er med i prisen. I tillegg betaler jeg rundt 4.000 for blomster. Og jeg tar med kaker selv, men det er dessertbord med i prisen. Og det er det det ligger på på her i byen. Svært god mat, som er viktig for meg. Totalt regner jeg 33-34 tusen på 24 gjester, så din pris er ikke dyr i det hele tatt. Kos deg på dagen! Anonymkode: 43b90...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #22 Del Skrevet 1. mai 2023 Ca 20 tusen for 30 gjester på en restaurant/kafé. Baker kake selv Anonymkode: 6e63d...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #23 Del Skrevet 1. mai 2023 Her blir kuvertprisen ca 720kr pr voksen, halv pris for barn, på hotell. Drikke kommer i tillegg. Kaker bakes noe selv og noe kjøpt. Blir veldig mye mer enn jeg hadde tenkt på forhånd, men vi blir 50+ og da er det begrenset både hva man kan lage selv og hvor selskapet kan holdes. Ikke at det hadde vært noe alternativ uansett 😉 Anonymkode: de0ba...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #24 Del Skrevet 21. april Dytter opp en gammel tråd. vi arrangerer konfirmasjon i mai, og jeg tror vi ender opp på ca 10 000 kroner med lokale, mat, drikke og pynt. antrekk og gave til konfirmanten er selvfølgelig utenom. Vi har valgt å ikke gå for fancy velkommen-skilt, ballongbue, photoboot etc. konfirmanten vil venner ikke bestille kake med bilde av seg selv på da det visstnok er helt ut og skikkelig teit, så da tar flere av gjestene med seg kake. hva er normal pris, for dere som nylig har arrangert konfirmasjon? Anonymkode: 3b90f...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #25 Del Skrevet 21. april Vi betaler totalt ca 30 000 for lokale og catering, til 70 gjester. Venner og familie baker kaker. Anonymkode: 68dd4...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #26 Del Skrevet 21. april Har også konfirmasjon i mai, vi blir 31stk. Dette har jeg brukt: Lokalet er gratis. Pynt (servietter, duk, bordkort, og div småting til bordet) 500kr Konfirmasjonskake fra Baker: 900kr Brus/kaffe: 500kr Mat: vi skal ha koldtbord. Lager alt selv. Har fulgt med på tilbud og prøvd å handle smart. Har brukt ca.1000kr til nå. (Kjøttdeig, kylling, svinestek, røkt ørret) Har en del småting igjen til salater og resten av maten. Det blir ca. 2400kr. (Har lagt inn handlekurv i oda for å se pris). 3 kaker fra venner/familie: gratis. Dress: 1499. (Dressmann Har salg på konfirmasjonsdress nå) Sko til konfirmanten: 140kr finn.no Slips: 699kr. Anonymkode: 2384b...4cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #27 Del Skrevet 21. april Vi betalte 70 000,- for lokale og catering. Men vanlig? Man kan leie menighetshuset for 2000,- , bare det at det er 150 konfirmanter samme dag og kun ett menighetshus. Oslo sentrum. Alle bor i leilighet. Noen har gratis kantinelokaler på jobb, noen har store stuer. Vi hadde dyrt lokale (men altså, ikke så mye valg) og og dyr mat (absolutt vårt valg) som inkluderte servering, oppdekningen og rydding. Tror ikke det er vanlig. Vi «sparte» dog. minst 50 000,- på at konfirmanten arvet min komplette bunad med sølv, jeg kjøpte bare nye sko og et underskjørt til henne. (Har arvet en annen selv nylig). Anonymkode: 4b905...c03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #28 Del Skrevet 21. april 30.stk lokale 2000 Pynt 1000 Mat 5000 Dress og sko 8000 Kake 2000 Anonymkode: 043f7...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #29 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har også konfirmasjon i mai, vi blir 31stk. Dette har jeg brukt: Lokalet er gratis. Pynt (servietter, duk, bordkort, og div småting til bordet) 500kr Konfirmasjonskake fra Baker: 900kr Brus/kaffe: 500kr Mat: vi skal ha koldtbord. Lager alt selv. Har fulgt med på tilbud og prøvd å handle smart. Har brukt ca.1000kr til nå. (Kjøttdeig, kylling, svinestek, røkt ørret) Har en del småting igjen til salater og resten av maten. Det blir ca. 2400kr. (Har lagt inn handlekurv i oda for å se pris). 3 kaker fra venner/familie: gratis. Dress: 1499. (Dressmann Har salg på konfirmasjonsdress nå) Sko til konfirmanten: 140kr finn.no Slips: 699kr. Anonymkode: 2384b...4cb Her har dere vært økonomiske med alt og så kjøper dere slips til 700 kr? Anonymkode: 090d4...a7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #30 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Her har dere vært økonomiske med alt og så kjøper dere slips til 700 kr? Anonymkode: 090d4...a7e Hehe, ja! Skal sies at det er en gave han får til bursdagen sin noen dager før 😬😅 Anonymkode: 2384b...4cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #31 Del Skrevet 21. april 23 gjester lokale 2000 koldtbord 8000 pynt/duker 2000 kake 1000 familien lager et par kaker dress/sko/sjorte/slips 3000 brus ol 500? Anonymkode: 57e6c...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #32 Del Skrevet 22. april Vi lagde all maten selv. Vi hadde nesten 50 gjester. Lokale 1000, mat og brus 5000, pynt og blomster 2000. Så totalt ca 8000 kr. Vi hadde venner til å servere, og jeg hjelper tilbake i deres konfirmasjoner senere. Anonymkode: a3e9f...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå