trinvill Skrevet 30. april 2023 #1 Del Skrevet 30. april 2023 Jeg skal kjøre fra Oslo til Trondheim, over Dovrefjell, om en uke. Burde jeg vente med å bytte til sommerdekk? Jeg har liten erfaring med å kjøre over fjella annet enn om sommeren, så jeg trenger noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #2 Del Skrevet 30. april 2023 Behold vinterdekkene Anonymkode: 2dc28...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Del Skrevet 30. april 2023 Det er meldt mer snø, så hvis du har piggfrie dekk, er rådet helt klart vinterdekk Anonymkode: f7b5d...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 30. april 2023 #4 Del Skrevet 30. april 2023 Ville skiftet og kjørt Østerdalen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinvill Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mai 2023 Takk for svar, da blir det å beholde vinterdekka på litt til 😊 Østerdalen er ikke noe alternativ, siden jeg må innom Otta på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Del Skrevet 1. mai 2023 Vi skal kjøre samme vei om to uker. Beholder de piggfrie vinterdekkene på til vi er hjemme igjen. Anonymkode: 73f37...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå