AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 - for den jeg er som person, men også ligge med, og at han liker meg godt nok til å ikke ønske å være med noen andre jenter, men samtidig vil jeg ikke få kjæreste sånn at fyren ikke får lov til å være med andre enn meg, det stresser meg sånn, og sånn at jeg ikke får holde mulighetene mine åpne? Er SÅ ekstremt forvirra! J20, aldri vært så mye med gutter før nå, men holder på med noen her og der. Var på en måte i et fuckfriend-forhold med to fyrer, og det knuste hjertet mitt. Orker ikke følelsen av at jeg bare er god nok for sex, men ikke at han ønsker å kun være eksklusiv med meg. Samtidig stresser det meg veldig om jeg er med en fyr som «låses» til kun å være med meg… Aner ikke hva jeg leter etter!!! Anonymkode: 643fa...9cb
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Kanskje du skal vente litt? Bli litt voksnere før du holder på her og der. Anonymkode: 626b6...250 6
Andro Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Dette var såpass forvirrende at jeg tror at den beste åpningen er å starte i terapi. Du ønsker et eksklusivt seksuelt forhold til noen som liker deg som menneske, men du vil ikke ha et forhold? Jeg håper at du ser at du motsier deg selv her? Det er ikke umulig å ha et langvarig elskerforhold, som er stabilt, personlig og monogamt, uten at det skal lede til planer om felles postkasse, men det er ikke enkelt å tenke seg at dette er særlig smart - om man ikke er smart selv. Jeg tror du har laget noen ts-er her om å bli seksuelt utnyttet tidligere også. Det ser egentlig ut som at du ønsker å bli elsket, men ikke tør å gå inn i noe forhold? - Og din lengsel etter å bli sett og tatt vare på kaster deg i armene på engangsligg og folk som utnytter deg. Har du vurdert å finne fellesskap, vennskap og nærhet som ikke innebærer seksualitet? Det virker ikke som du evner å sette grenser og å ha relasjoner på dine egne premisser, og da er det mye tryggere for deg å være alene. 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Høres ut som du er veldig oppmerksomhet søkende. Hadde jeg vært deg ville jeg pratet med noen om det, gå litt mer i dybden på forvirrelsene dine og det at du higer etter oppmerksomhet. en psykolog eller terapeut kan være til stor hjelp slik at du kan drøfte det med noen. hvis ikke det er et alternativ for deg, så prøv å kjenn på følelsene dine som gjør at du tar de valgene du tar nå. ta en pause fra gutter. og reflekter over hva ditt indre egentlig trenger! Anonymkode: b47cd...75d 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Jeg ønsker meg akkurat det samme og jeg er 40. Grunnen til det er at jeg savner nærhet og ønsker oppmerksomhet. Jeg har litt lavt selvbilde etter skilsmissen så jeg har bare lyst til å ha sex med noen som virkelig liker meg, samtidig er jeg ikke klar for ett ordentlig forhold. Mitt beste råd er å unngå tilfeldig sex, når du finner noen du liker godt nok er ikke tanken på ett seriøst forhold like avskrekkende. Anonymkode: de829...e37 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Da lurer du egentlig bare deg selv til å si til andre at du ikke vil ha et seriøst forhold for å være kul nok eller bli godtatt, mens det du egentlig vil og er ute etter er å ha et seriøst forhold. Anonymkode: b3a13...679 2
Thanos Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): - for den jeg er som person, men også ligge med, og at han liker meg godt nok til å ikke ønske å være med noen andre jenter, men samtidig vil jeg ikke få kjæreste sånn at fyren ikke får lov til å være med andre enn meg, det stresser meg sånn, og sånn at jeg ikke får holde mulighetene mine åpne? Er SÅ ekstremt forvirra! J20, aldri vært så mye med gutter før nå, men holder på med noen her og der. Var på en måte i et fuckfriend-forhold med to fyrer, og det knuste hjertet mitt. Orker ikke følelsen av at jeg bare er god nok for sex, men ikke at han ønsker å kun være eksklusiv med meg. Samtidig stresser det meg veldig om jeg er med en fyr som «låses» til kun å være med meg… Aner ikke hva jeg leter etter!!! Anonymkode: 643fa...9cb Da vet du ikke hva du vil ha, og bør holde deg unna både gutter og forhold. Du vil ødelegge en fyr dersom du tilnærmer deg med det mindsettet du ser ut til å ha nå iallefall.
GrønnNellik68 Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 syns du var litt selvmotsigende ts. Hold deg unna gutter og sex til du møter en som er interessert i deg og liker deg. Så kan du avtale hva du enn vil med den personen. Enklere når han liker deg. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 Det er jo utopien til mange, da; å få sex og kjærlig oppmerksomhet men uten jobben med å tilpasse seg en annen person som kjæreste. Anonymkode: b1066...97e 1
ClausSaus Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 21.45): - for den jeg er som person, men også ligge med, og at han liker meg godt nok til å ikke ønske å være med noen andre jenter, men samtidig vil jeg ikke få kjæreste sånn at fyren ikke får lov til å være med andre enn meg, det stresser meg sånn, og sånn at jeg ikke får holde mulighetene mine åpne? Er SÅ ekstremt forvirra! J20, aldri vært så mye med gutter før nå, men holder på med noen her og der. Var på en måte i et fuckfriend-forhold med to fyrer, og det knuste hjertet mitt. Orker ikke følelsen av at jeg bare er god nok for sex, men ikke at han ønsker å kun være eksklusiv med meg. Samtidig stresser det meg veldig om jeg er med en fyr som «låses» til kun å være med meg… Aner ikke hva jeg leter etter!!! Anonymkode: 643fa...9cb Dette er egentlig ikke så vanskelig: Du vil ha den kvinnelige varianten av "kjærestefordeler uten kjæresteforhold". Du vil at en attraktiv fyr skal være forelsket i deg, og derfor ikke ville ha noen andre, men uten at du trenger å inngå noe forpliktende med ham. Og du vil ha tryggheten ved at dette skal være en stabil situasjon. You want to be wanted, for å si det litt enkelt. Men du er ubekvem med å gi noe følelsesmessig tilbake. Og den åpenbare asymmetrien i dette tyder ikke på at du er et bra sted emosjonelt. Du bør snakke med en profesjonell om hvorfor du føler det slik. Kan være et mulig tegn på angst for forpliktelse eller å bli såret. Muligens traumer fra tidligere opplevelser…? Endret 2. mai 2023 av ClausSaus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå